Eksamenstid. Jeg sidder og jokker rundt i et mediesociologi projekt, der trods det ikke siger mig en skid, alligvel flyver derudaf i sidetal. 25 sider på en uge virker ikke længere helt uoverskueligt. Jeg skal helst være færdig på onsdag (gik igang onsdag denne uge), for at blive klar til den næste (kun 8-10 siders) opgave, så jeg kan aflevere dem begge d. 31. Den 2/6 kommer der så den næste 8-10 siders opgave, så der er smæk på pt.!
Har siddet og set 3 videoer med Springsteens optræden til forden for New Orleans, på byens jazzfestival for nylig. Det er ligegyldigt hvad den mand giver sig i lag med, så lykkes det. Troede aldrig jeg ville sidde og se country/folk og nyde det, men her har han håndplukket 17 af de dygtigste indenfor deres felt og lavet en i den grad fantastisk hyldest til sit lands musikalske fortid.
Her er forøvrigt de første to minutter af koncerten Roy Orbison a Black and White Night via video google. Det er en no-brainer, fantastisk lyd og fantastisk backing band, blot se teksterne i starten.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#41 filmz-Kadann 19 år siden
Will do, jeg skal et smut til det franske og besøge ham i næste måned. :)
#42 McPeter 19 år siden
Fik heldigvis ikke Deadwood S2 med posten i går - det ville have været katastrofalt for weekendens arbejdsindsats... :-)
#43 dolphinfriendly 19 år siden
#44 dyg 19 år siden
#45 filmz-Kadann 19 år siden
Bestemt ikke, Sterling havde lige udsalg på billetter for et par måneder siden, så det kom til at koste mig 750 kr. retur til Paris. :)
#46 filmz-Bruce 19 år siden
De tre klip kan findes her og fullscreen. Tvivler dog på, at de fleste vil kunne li' det, men husk at skrue HELT op isåfald!
#47 filmz-Bruce 19 år siden
#48 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 47 Det er en af de bedste DTS musik dvd'er til dato og hold da kæft hvor er det svært at sidde stille når den er sat på anlæget :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#49 dyg 19 år siden
#50 filmz-Bruce 19 år siden