Ved at gøre klar til jeg skal ud og spise og ind og se "The Da Vinci Code" bagefter. Det er vist en film, der vist har været "lidt" snak om på det seneste :)
Har lige siddet og skrevet noget så banalt som en sviner. I noget som så nørdet som et guild i World of Warcraft, jeg kan bare ikke klare folk der er så glade som var de på lykkepiller konstant, og slet ikke har noget som helst der hedder krav til andre i denne verden. Lidt surt når man ellers er kommet fint ud af det med en række folk fra .dk som man endda har besøgt og hygget sig med uden en computer.
Sidder og venter på at få weekend, så jeg kan komme hjem og dødsskrive på min praktikrapport som jeg er bagud med... Hurra hvor blir det fedt at få weekend... eller?! :-(
Tror desværre jeg bliver nødt til at hive netstikket ud og slukke for mobilen for at jeg kan nå at skrive så meget som jeg burde... Og måske skulle jeg også lige snuppe strømmen til TV/DVD... :-)
#35 Det er ikke nu jeg skal fortælle at jeg ikke har andet at nå end at få set Deadwood S2 færdig denne weekend, og ellers få set nogen af de usete film på reolen. Første fri weekend i flere måneder.
Lige stået op, halvsmadret efter en gang alene-druk i går. Piger?, hvem kan leve med dem?
Anyways, Chaos reigns within. Reflect, Repent, Reboot. Order shall return.
Således over dagens filosofiske gøremål, kommer vi til de mere håndgribelige af dem: - Tøjvask - Tøjkøb - Klipning - Fitnesscenter - Sol - Fuld gas i byen.
Go weekend, Danmark. Hvem end du måtte være.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#31 davenport 19 år siden
#32 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Ved at gøre klar til jeg skal ud og spise og ind og se "The Da Vinci Code" bagefter. Det er vist en film, der vist har været "lidt" snak om på det seneste :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#33 wiseguy 19 år siden
Skal også ind og så Da Vinci ved spisetid...
#34 cyberzed 19 år siden
I noget som så nørdet som et guild i World of Warcraft, jeg kan bare ikke klare folk der er så glade som var de på lykkepiller konstant, og slet ikke har noget som helst der hedder krav til andre i denne verden. Lidt surt når man ellers er kommet fint ud af det med en række folk fra .dk som man endda har besøgt og hygget sig med uden en computer.
#35 McPeter 19 år siden
Tror desværre jeg bliver nødt til at hive netstikket ud og slukke for mobilen for at jeg kan nå at skrive så meget som jeg burde... Og måske skulle jeg også lige snuppe strømmen til TV/DVD... :-)
#36 cyberzed 19 år siden
#37 DarkLight 19 år siden
#38 filmz-Kadann 19 år siden
#39 dyg 19 år siden
#40 DarkLight 19 år siden
Anyways, Chaos reigns within. Reflect, Repent, Reboot. Order shall return.
Således over dagens filosofiske gøremål, kommer vi til de mere håndgribelige af dem:
- Tøjvask
- Tøjkøb
- Klipning
- Fitnesscenter
- Sol
- Fuld gas i byen.
Go weekend, Danmark. Hvem end du måtte være.