#91, nå det? Det er skam meget let. Du graver bare et hul. Men fair nok, jeg har også mistet DVD'er på den bekostning. Senest Seven. Så lige nu bliver alt registeret.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg låner kun ud til familie, hvilket vil sige min søster og svoger, samt mine forældre. Jeg har været ude for en del skidte oplevelser med udlån af både musik og film før i tiden, specielt i vhs-dagene hvor jeg har fået ødelagt nogle film, så nu er det slut med at låne. Hvis jeg stoler på folk og det er en eller anden specielt situation, så gør jeg hellere det at jeg brænder en kopi på en af mine egne rewriteables og låner den til folk.. sådan en er jo til at undvære, hvis det går galt.
Anyways.. lige nu pakker jeg lige en kasse ud med software og hardware fra shg, så aftenen står på at sætte nye harddiske i computeren og geninstallere Windows.
#91 davenport 19 år siden
#92 filmz-Bruce 19 år siden
#93 DarkLight 19 år siden
#94 cyberzed 19 år siden
#95 davenport 19 år siden
#96 filmz-Bruce 19 år siden
#97 McPeter 19 år siden
#98 filmz-Bruce 19 år siden
#99 filmz-Kadann 19 år siden
Anyways.. lige nu pakker jeg lige en kasse ud med software og hardware fra shg, så aftenen står på at sætte nye harddiske i computeren og geninstallere Windows.
#100 dyg 19 år siden