Der er en udlaans-funktion i DVDProfiler. Jeg er begyndt at bruge den og det fungerer ganske fint. Saa har man ogsaa historik - hvis det skraekkelige skulle ske at cover/DVD "pludselig" er i stykker - saa kan man se hvem der sidst har haft den - og saa er der ellers hestebid og skipperbryst for alle pengene! ;-)
Jeg låner ikke min E.T. ud. Den er for speciel til pøblen!
Ellers har jeg haft en fucking travl dag (som jeg kan li´ det!) og fået en masse igennem.
Jeg gav revalidering til en, der var så glad, at han vil sende mig blomster :D Det er glæden ved mit arbejde og situationer som denne jeg laver det for !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 DarkLight 19 år siden
Jeg er glad for at have pushet det til andre, men vil da gerne have den tilbage igen. Måske man skulle have en udlånsversion :)
#82 filmz-Bruce 19 år siden
Gør det med Deadwood og jeg lover amputering af minimum én kropsdel...på synderen naturligvis!
#83 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#84 cyberzed 19 år siden
#85 Bates 19 år siden
Har dog også prøvet at få dvd'ere tilbage der var lige til at smide ud. Så jeg låner heller ikke mine lidt "dyrere" film ud til nogen! :D
#86 McPeter 19 år siden
#87 cyberzed 19 år siden
#88 davenport 19 år siden
Ellers har jeg haft en fucking travl dag (som jeg kan li´ det!) og fået en masse igennem.
Jeg gav revalidering til en, der var så glad, at han vil sende mig blomster :D
Det er glæden ved mit arbejde og situationer som denne jeg laver det for !
#89 filmz-Bruce 19 år siden
Hvad var det du spurgte om?
#88 Cool :) Sig til hvis du mangler opmuntring en dag, så vil jeg godt "hjælpe til" ;)
#90 DarkLight 19 år siden