#18 - saadan er det at vaere akademiker... ;-) Har dog fundet en god metode til at faa laest materiale til projekt - istedet for at vaere i naerheden af PC og TV, saa virker det meget bedre at saette sig ned paa den lokale pub og drikke belgisk oel og hoere elektronisk jazz iblandt de lokale der sidder og spiller skak... Du skulle proeve det en dag! :-)
Har lige spist frokost her i Bruxelles med en kollega der kunne vaere som snydt ud af naesen paa Gary Oldman! Han ligner ham simpelthen bare SAA utroligt meget! Var ved at kloejs i min mad da han skaenkede cola op i sit glas fordi jeg kom til at forestille mig at han ville kigge over paa mig og sige: "I never drink.....wine" :-D
Jeg har lige skrevet en mail til en udlejer ang. en lejlighed, der på papiret ser rigtig fin ud, helt perfekt - både størrelse, beliggenhed, pris og overtagelsesdato. Selvom det kun er 10-15 minutter siden jeg skrev, er jeg så småt ved at være nervøs, tjekker beskeder hvert minut. Men der er garanteret nogen der liiige var 5 minutter hurtigere... Og hvis den ikke er taget, er den sikkert gennemsyret af fugt e.l. Evig optimist :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Kære Anne. Husk nu at en pessimist er en der siger "Nu bliver det ikke værre!" Hvorimod en optimist siger: "Bare vent, det bliver værre lige om lidt" :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#21 McPeter 19 år siden
Har dog fundet en god metode til at faa laest materiale til projekt - istedet for at vaere i naerheden af PC og TV, saa virker det meget bedre at saette sig ned paa den lokale pub og drikke belgisk oel og hoere elektronisk jazz iblandt de lokale der sidder og spiller skak... Du skulle proeve det en dag! :-)
#22 wiseguy 19 år siden
#23 wiseguy 19 år siden
#24 davenport 19 år siden
Nu venter der lige et dialogmøde og så har man fri.
Og i aften er der bold :D
#25 DarkLight 19 år siden
#26 davenport 19 år siden
#27 McPeter 19 år siden
#28 lagoni 19 år siden
Jeg har lige skrevet en mail til en udlejer ang. en lejlighed, der på papiret ser rigtig fin ud, helt perfekt - både størrelse, beliggenhed, pris og overtagelsesdato. Selvom det kun er 10-15 minutter siden jeg skrev, er jeg så småt ved at være nervøs, tjekker beskeder hvert minut. Men der er garanteret nogen der liiige var 5 minutter hurtigere... Og hvis den ikke er taget, er den sikkert gennemsyret af fugt e.l. Evig optimist :)
#29 DarkLight 19 år siden
Hvorimod en optimist siger: "Bare vent, det bliver værre lige om lidt" :)
#30 cyberzed 19 år siden