#39 overvejer det også, men jeg har lige updatet til 2.6 for at spille daxter og syphon filter, så jeg ved ikke rigtig om jeg har lyst til at opdatere lige nu.
Sidder og ser Vi er spioner det er skuherlig afslapning, og så lige en skål popcorn, og lidt årgangs cola ahhh.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og er nærmest rødglødende af raseri, fordi jeg ikke kan få ud af mit hoved at en lille dansk dreng på 18 måneder har fået blæst sit ene ben af af en flok psykopatiske håndklædehoveder :( Har selv en lille purk på 19 måneder, så det går lige i hjertet på mig! sådan nogle svin!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#43 Det er jo desværre noget af det man ikke kan gardere sig imod...om så man bliver hjemme og låser sig inde så kan der ske så meget andet der er skyld i det.
Husker stadig min mors angst da jeg sagde jeg ville til Bosnien.
P.S. ikke at jeg på nogen måde vil sige at det er i orden det der er sket
Terrorisme er jo et bevidst og overlagt angreb. Jeg er ikke parat til at sidestille det med alle de andre ulykker, man kan komme ud for ved at forlade sin lejlighed såsom færdselsuheld osv. Jeg bliver harmfuld, fjendtlig og får sværere og sværere ved at forholde mig tolerant til muslimer.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#45 Tjae tjoe, det er jo ikke kun muslimer der udfører terrorism skal du lige huske. Det kan da godt ske at terrorisme er planlagt og overlagt men derfor kan du som person jo ikke væbne dig imod det ligesom du ikke kan væbne dig mod trafikuheld.
#49 - hahaha - ja det kan jeg godt huske. Fantastisk. Tror jeg vil anskaffe mig den. Har du et link til hvor man kan koebe den til ordentlig pris med DK subs?
#41 elwood 19 år siden
Sidder og ser Vi er spioner det er skuherlig afslapning, og så lige en skål popcorn, og lidt årgangs cola ahhh.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 filmz-sparrowed 19 år siden
Umbabarauma!
sweet!!
#43 wiseguy 19 år siden
Har selv en lille purk på 19 måneder, så det går lige i hjertet på mig! sådan nogle svin!!!
#44 cyberzed 19 år siden
Husker stadig min mors angst da jeg sagde jeg ville til Bosnien.
P.S. ikke at jeg på nogen måde vil sige at det er i orden det der er sket
#45 wiseguy 19 år siden
Jeg bliver harmfuld, fjendtlig og får sværere og sværere ved at forholde mig tolerant til muslimer.
#46 cyberzed 19 år siden
Det kan da godt ske at terrorisme er planlagt og overlagt men derfor kan du som person jo ikke væbne dig imod det ligesom du ikke kan væbne dig mod trafikuheld.
#47 McPeter 19 år siden
#48 filmz-herskegut 19 år siden
Som Cyberzed siger er det ikke muslimer du skal vende din vrede imod, med derimod Islamister.. Det er der galningene holder til.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#49 elwood 19 år siden
min ynglings scene er klart "Doctor, doctor" det er bare så sjovt når de står inde i telte og hilser på hinanden.
Det var dvd jeg så.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#50 McPeter 19 år siden