Gravatar

#201 davenport 19 år siden

Åh, nej... Laver Lasse Spang Olsen en ny film ??? ;)

Jeg sidder stadig og små-klukker over at ha set Morten & Peter. Man må sku gi de to hvalpe, at de er nået langt i livet.
Opstilling: Morten bor i en større lejlighed end mig, ingen sur bankrådgiver, vin på hylden, møder med Jesper Grønkæjr og Jon D.
Peter har et uforpligtende job i en bowlinghal og bor hos sin mor. Samt at alle piger giver dem knus hele tiden...
De rejser og morer sig!
Jeg har sure borgere, larmende nabobørn, et tomt køleskab... Og også her: ikke flere øl!!

Så hvem er smartest?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#202 DarkLight 19 år siden

Sidder og undrer mig over ChoicesDirect. Jeg leder efter Sæson 5 og 6 af Seinfeld, men tør ikke bestille dem fra Play.com, fordi jeg frygter told.
Fandt dem på ChoicesDirect til billige penge, men jeg undrer mig over at der står Vol 4 ved Sæson 5?
Og så er afsnit listen heller ikke den samme som de viser på IMDB.

Nogen der har en forklaring?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#203 dyg 19 år siden

#202 - Det er fordi Sæson 1 og 2 er lig med Volume 1, så resten er forskudt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#204 Bates 19 år siden

#202 - Det står der på mine.

Volume 1 - Season 1 & 2
Volume 2 - Season 3
Volume 3 - Season 4
Volume 4 - Season 5
Volume 5 - Season 6
Gravatar

#205 DarkLight 19 år siden

Men der står jo sæson 5? Dette burde man da kunne regne med? Men hvorfor er episode-listen så fra sæson 4?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#206 Bates 19 år siden

Det må da være en fejl fra deres side. Men prøv at skriv til dem hvis det er.
Gravatar

#207 McPeter 19 år siden

Har lige fået ført alle mine DVD-film ind i MyMovies på IMDb.com, samt givet dem en midlertidig rating som nok lige skal korrigeres en smule til før den er endelig... ens smag ændrer sig jo med tiden... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#208 elwood 19 år siden

Sidder lige på arbejde og har rodet lidt med min hjemmeside, for at få den frem i firefox, og bam idag fandt jeg fejlen jeg havde skrevet en forkert doctype.

Jeg omskrev den fra traditional til en strict, og nu kan jeg se siden i firefox, så nu skal jeg bare hjem og igang med at validere resten af siden 8-)

damm det var rart at få knækket den nød.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#209 DarkLight 19 år siden

Er strict ikke bare at besværliggøre det for sig selv? Synes i langt de fleste tilfælde at Traditional er 'nok'.
Gravatar

#210 elwood 19 år siden

#209 den kunne hvertfald ikke fungere når den var traditional selv om xhtml validerede.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: