Åh, nej... Laver Lasse Spang Olsen en ny film ??? ;)
Jeg sidder stadig og små-klukker over at ha set Morten & Peter. Man må sku gi de to hvalpe, at de er nået langt i livet. Opstilling: Morten bor i en større lejlighed end mig, ingen sur bankrådgiver, vin på hylden, møder med Jesper Grønkæjr og Jon D. Peter har et uforpligtende job i en bowlinghal og bor hos sin mor. Samt at alle piger giver dem knus hele tiden... De rejser og morer sig! Jeg har sure borgere, larmende nabobørn, et tomt køleskab... Og også her: ikke flere øl!!
Så hvem er smartest?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og undrer mig over ChoicesDirect. Jeg leder efter Sæson 5 og 6 af Seinfeld, men tør ikke bestille dem fra Play.com, fordi jeg frygter told. Fandt dem på ChoicesDirect til billige penge, men jeg undrer mig over at der står Vol 4 ved Sæson 5? Og så er afsnit listen heller ikke den samme som de viser på IMDB.
Nogen der har en forklaring?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har lige fået ført alle mine DVD-film ind i MyMovies på IMDb.com, samt givet dem en midlertidig rating som nok lige skal korrigeres en smule til før den er endelig... ens smag ændrer sig jo med tiden... :-)
Sidder lige på arbejde og har rodet lidt med min hjemmeside, for at få den frem i firefox, og bam idag fandt jeg fejlen jeg havde skrevet en forkert doctype.
Jeg omskrev den fra traditional til en strict, og nu kan jeg se siden i firefox, så nu skal jeg bare hjem og igang med at validere resten af siden 8-)
damm det var rart at få knækket den nød.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#201 davenport 19 år siden
Jeg sidder stadig og små-klukker over at ha set Morten & Peter. Man må sku gi de to hvalpe, at de er nået langt i livet.
Opstilling: Morten bor i en større lejlighed end mig, ingen sur bankrådgiver, vin på hylden, møder med Jesper Grønkæjr og Jon D.
Peter har et uforpligtende job i en bowlinghal og bor hos sin mor. Samt at alle piger giver dem knus hele tiden...
De rejser og morer sig!
Jeg har sure borgere, larmende nabobørn, et tomt køleskab... Og også her: ikke flere øl!!
Så hvem er smartest?
#202 DarkLight 19 år siden
Fandt dem på ChoicesDirect til billige penge, men jeg undrer mig over at der står Vol 4 ved Sæson 5?
Og så er afsnit listen heller ikke den samme som de viser på IMDB.
Nogen der har en forklaring?
#203 dyg 19 år siden
#204 Bates 19 år siden
Volume 1 - Season 1 & 2
Volume 2 - Season 3
Volume 3 - Season 4
Volume 4 - Season 5
Volume 5 - Season 6
#205 DarkLight 19 år siden
#206 Bates 19 år siden
#207 McPeter 19 år siden
#208 elwood 19 år siden
Jeg omskrev den fra traditional til en strict, og nu kan jeg se siden i firefox, så nu skal jeg bare hjem og igang med at validere resten af siden 8-)
damm det var rart at få knækket den nød.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#209 DarkLight 19 år siden
#210 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"