Gravatar

#51 elwood 19 år siden

Desværre, så vidt jeg ved findes den ikke med danske tekster.

Her er den som jeg har, med engelske tekster Spies like us
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 wiseguy 19 år siden

#46 Jeg er da enig med dig i, at jeg ikke kan væbne mig imod noget som helst, jeg er blot ikke villig til at acceptere terror!

#48 Jeg ved det godt, blev blot pisse harm!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#53 cyberzed 19 år siden

#52 Enig i at man ikke skal acceptere terror, men man må se realistisk på det at det er noget der forekommer og at man ikke kan gøre en skid ved det (med mindre man selvfølgelig tager på sit eget lille "hævntogt", og er meget dygtig)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#54 davenport 19 år siden

De skulle opdrages med hånden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#55 filmz-jonasgr 19 år siden

Ja og så er der fattigdom i afrika, det er værrere. Der vil altid være sådan nogle ting, hvor folk dør.

Den eneste grund til, at folk bliver så oprørte over terror, er fordi vesten (heriblandt Danmark) selv er målet. Var der ingen danskere eller folk fra vestlige lande, der var blevet sårede, så ville tv2 og dr ikke have brugt så meget tid på det.
Terroreren kan man i det mindste gøre noget ved og prøver det også.

Fattigdommen har været der i årtier, og der bliver der stadigvæk ikke gjort noget.

Men dermed ikke sagt, at terror er den rigtige måde at udtrykke sin mening på. Alle måder, at tage uskyldige liv på er forkert.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#56 McPeter 19 år siden

#51 - takker. Den tror jeg snart jeg maa see at faa bestilt. Har da grinet af den film saa mange gange at den nok skulle vaere 60kr vaerd...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#57 nakalay 19 år siden

#48 Eller rettere rabiate islamister. Jeg er ganske sikker på, at "islamist", "muslim", "muhamedaner" osv. er synonymer. :)

#55 Der bliver simpelthen ikke gjort noget for at afhjælpe elendighederne i Afrika? Det bliver Røde Kors o.l. organisationer da kede af at høre.
I øvrigt er fattigdom ikke værre end terrorisme; de forvolder begge tabte menneskeliv. Omfanget af krisen i adskillelige lande i Afrika er ganske rigtigt større, men sådan synes jeg ikke, du kan se på det.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#58 filmz-jonasgr 19 år siden

#57 det var også meningen, at der skulle have stået, at der ikke bliver gjort nok.

Og jeg synes stadig, at fattigdom er værre end terrorisme. En mand som Timothy Mcvain (eller hvordan det nu staves) havde ret i mange af sine synspunkter. Hvorfor kan nogle få hundrede menneskeliv betyde så meget for USA, når de selv har slået millioner af folk ihjel.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#59 filmz-sanjo 19 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#60 filmz-sparrowed 19 år siden

Er stadig syg.
Er godt på vej til at blive hæs.

Eneste go'e ting, der er ved det = imorgen ved filosofi & religions-timerne...kan jeg sikkert blive undladt :-)

Har desuden lige tjekket, om der skulle være overskydende skat.
Det lader til at der kommer en udbetaling på OVER 2200kr.

Så er sommerens udgifter da godt reddet.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

Skriv ny kommentar: