Gravatar

#121 rockysds 18 år siden

Ser "Buffy" og nyder noget virkeligt lækkert is.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#122 gi-jones 18 år siden

#116: Jeg elsker spejderne. Det herligste program. Men godmorgen P3 er en helt klart 2'er.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#123 filmz-Bruce 18 år siden

Har været til min storebrors fødselsdag idag. Selvfølgelig er det ham, som ender op med at have fødselsdag, samme dag som Springsteen. Det er ikke fair!!! Well, han blev glad for han fik en Springsteen billet i fødselsdagsgave af konen, med hilsen fra den kongelige hofleverandør. Blev inviteret på Hilton i lufthavnen og spise brunch, så var megastoppet, da jeg kom hjem.

Har fået den nye PC op og spille og har indtil nu fået 12 trailers i full HD ned på disk og det spiller sgu max, når PS3'eren viser dem! Fik set 5 afsnit af Heroes idag og jeg må sige, hvert et afsnit har holdt indtil videre. At stoppe med afsnittet "6 months ago" er nærmest tortur. Det er måske ikke rocketscience, men det er ikke desto mindre god underholdning, velproduceret og med et velspillende cast.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#124 elwood 18 år siden

#122 haha det vil jeg quote out of context fra nu af!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#125 mr gaijin 18 år siden

og med et velspillende cast.

Med undtagelse af den pseudokoreaner, der skal forestille at være japaner. Det giver mig myrekryb at høre ham tale med så tung accent. Hvis de i det mindste havde kaldt ham for koreaner, så ville det være i orden. Men når han taler om, "hvordan vi japanere er", så føles det bare helt forkert. Men derudover er det jeg har set af de andre segmenter ganske udmærket.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#126 filmz-Bruce 18 år siden

#125 Han kan jo være japaner af anden etnisk herkomst ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#127 gi-jones 18 år siden

#124: Du behøver ikke få nogen gode ideer spejder-dreng. Du kan jo risikere at jeg går på quote-mining i de gamle forums :)

Når vi nu er ved det kunne man jo faktisk godt risikere at fortryde nogle af de ting man har skrevet herinde om 5-10 år når man er blevet rig og berømt...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#128 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 123 Ja, den serie er addicting ;)

Tilbage på arbejde efter en barsk weekend, med masser af tårer og masser af problemer at skulle tage stilling til - puuuha nu må det snart være på tide med en tur i bjergene :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#129 elwood 18 år siden

Bilen nægter og starter så jeg sidder og forsøger at hitte ud af hvilken bus jeg skal med.

Skal heldigvis kun til Olof Palmes alle, så det ikke så langt i den her uge.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#130 filmz-jonasgr 18 år siden

Er lidt irriteret over, at CD-wow angiveligt er kommet til at sende det samme album til mig to gange og har glemt at sende et album som jeg faktisk havde bestilt.

Så modtager nok to gange "The Shins" og ingen "Libertines".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: