#132 Vigtigst af alt i HEAT...du ser de løbende skifter magasiner :D Skal forresten snart have tævet dig til du åbner døren for en film aften...skal snart have mit fix :)
Øv ha. Jeg er bare pisse syg. Total nede med influenza, så jeg har ikke orket at sidde ved computeren de sidste par dage. Tænk at man ikke han finde noget mod den slags. Forbandede vira! Det er så kedeligt at være syg, day time tv sux!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#135: Personligt plejer jeg faktisk at nyde en god influenze, så længe den ikke er værre end at mit generelle helbred ikke er i nogen fare. Man kan sgu få set mange film på sådan et par sygedage i sengen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Som nogle af jer husker, så har jeg en lille historie med GLS. Jeg bestilte for en måned siden et golf-sæt, der desværre "blev ødelagt" på turen til Århus. Så jeg kontaktede leverandøren, der sendte et nyt sæt.
I dag da jeg kom hjem fra baseball stod der parkeret en stor pakke foran min hoveddør (ude i opgangen, fatsvage narrøve). Det var søreme de golfkøller.
Hvad gør man så? Leverandøren bør have fået penge fra GLS og jeg har ikke skrevet under på at have modtaget pakken. Havde jeg været normal, så havde jeg bare holdt kæft. Men nej nej, jeg har lige skrevet en venlig mail til forretningen, hvor jeg forklarer situationen.. Kæft jeg er dum.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#138: Det lyder nu på mig som om det er leverandørens fejl, og derfor ham der kommer til at betale. Og den slags ting har det i øvrigt med at dukke op i regnskabet et halvt år efter, og så begynder de at ringe til dig, og sende Tro & Love erklæringer og andre ubehageligheder. Tror sgu det var fornuftigt nok at ringe.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#131 elwood 18 år siden
Og han siger mens han signere et spillekort med ham og Mads Mikkelsen til Bertelsen, og her siger han ganske afslappet
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 DarkLight 18 år siden
#133 cyberzed 18 år siden
#134 DarkLight 18 år siden
#135 davenport 18 år siden
Tænk at man ikke han finde noget mod den slags. Forbandede vira!
Det er så kedeligt at være syg, day time tv sux!
#136 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#137 gi-jones 18 år siden
#138 dyg 18 år siden
Som nogle af jer husker, så har jeg en lille historie med GLS. Jeg bestilte for en måned siden et golf-sæt, der desværre "blev ødelagt" på turen til Århus. Så jeg kontaktede leverandøren, der sendte et nyt sæt.
I dag da jeg kom hjem fra baseball stod der parkeret en stor pakke foran min hoveddør (ude i opgangen, fatsvage narrøve). Det var søreme de golfkøller.
Hvad gør man så? Leverandøren bør have fået penge fra GLS og jeg har ikke skrevet under på at have modtaget pakken. Havde jeg været normal, så havde jeg bare holdt kæft. Men nej nej, jeg har lige skrevet en venlig mail til forretningen, hvor jeg forklarer situationen.. Kæft jeg er dum.
#139 rasser 18 år siden
Vildt at se endnu en dansker der hoerer The Libertines. Er godt nok aldrig faldet over nogen foer...
Good for you!
#140 gi-jones 18 år siden