KANON! Jeg har vundet i Filmz Sicko-konkurrence :D
Jeg vinder ellers aldrig noget.
Fik også 2 fribilletter til fødselsdag, så nu kan jeg komme i bio 2 gange i oktober. Havde ellers stemt at jeg ikke skulle i poll´en.. Der kan man bare se!
Af andre spændende ting denne fredag:
Kæresten gør vores gamle bil ren, og så kommer der én og ser på den i eftermiddag. Håber på at kunne få 10k for den. (Peuogot 104 fra 94) - Og så tager vi sku en rejse sydpå for pengene. (Det synes vi vi har fortjent!)
Senere kører hun i Lidl, og der står øl og vin på min ønskeseddel..
Ellers sker der ikke det store på landet. Bønderne harver, regningerne er betalt, og det har ikke regnet endnu.
Hoster stadig, men har det meget bedre..
D/out
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Skal til at drikke mig beruset samtidig med at jeg skal til at finde ud af hvad man gør når man får en tom kuvert afleveret i sin postkasse. Har nemlig fået en sådan uden bund og med et lille stempel hvor på der står "Indgået i beskadiget stand." Skal have fundet ud af om det betyder at indholdet bare et gået tabt eller hvem jeg nu skal slå oven i hovedet med noget tungt.
Måske jeg også skulle høre hvor helvede mine nye RAM bliver af.
Overvejer kraftigt at bevæge mig ud i det odenseanske lortevejr, så jeg kan få hentet første sæson af "Weeds" i Merlin. Men jeg må sige, at jeg nu hellere ville blive indendørs - men hvad gør man ikke for at få weekendunderholdningen i hus?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Fyreaften, så nu skal der kævles øl, for kæresten er i sommerhus (?) med et par veninder, så jeg er alene hjemme hele weekenden. og kan med ro og ma ligge og stene film med tømmermænd i morgen.
Hvis jeg da ikke lige skulle forbi mig gamle lejlighed og rydde op, så min nye lejer kan flytte ind søndag.
Min kærestes onkel, faster, kusine & kæreste kommer i aften, og onkelen er såvidt jeg ved stadig dreng indeni, så jeg fyrer lige op i biografen, og sender ham hjem med sprængte trommehinder ;D
Og aftenen ser ud til at blive netop i bioen. Min søster og min ven kommer nok senere, for at drikke rødvin og se film..(Sideways anyone?)
Bare jeg havde snaps..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg forsøger at koordinere min madlavning. Får besøg af nogle stykker fra mit gamle studie (færdig 1. september, så helt gammelt er det ikke) og skal lave tacos, tortillas o.l. Har ret ondt i maven nu, da jeg har gået og spist af chipsene hele dagen og ondt i armene efter jeg selv bare en kasse øl hjem. Jeg er stakkels.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#141 davenport 18 år siden
Jeg har vundet i Filmz Sicko-konkurrence :D
Jeg vinder ellers aldrig noget.
Fik også 2 fribilletter til fødselsdag, så nu kan jeg komme i bio 2 gange i oktober. Havde ellers stemt at jeg ikke skulle i poll´en.. Der kan man bare se!
Af andre spændende ting denne fredag:
Kæresten gør vores gamle bil ren, og så kommer der én og ser på den i eftermiddag. Håber på at kunne få 10k for den. (Peuogot 104 fra 94) - Og så tager vi sku en rejse sydpå for pengene. (Det synes vi vi har fortjent!)
Senere kører hun i Lidl, og der står øl og vin på min ønskeseddel..
Ellers sker der ikke det store på landet. Bønderne harver, regningerne er betalt, og det har ikke regnet endnu.
Hoster stadig, men har det meget bedre..
D/out
#142 Scherlund 18 år siden
Måske jeg også skulle høre hvor helvede mine nye RAM bliver af.
#143 Yoda 18 år siden
#144 davenport 18 år siden
#145 Yoda 18 år siden
Der bliver tid til begge dele. Er alene hjemme, så den står på tv til langt ud på natten med cola, rullekebab og pizza - yeahhhh sir ;-)
#146 aknot 18 år siden
og kan med ro og ma ligge og stene film med tømmermænd i morgen.
Hvis jeg da ikke lige skulle forbi mig gamle lejlighed og rydde op, så min nye lejer kan flytte ind søndag.
Når men skidt, må rydde op med tømmermænd.
Skål og god weekend, alle i rare filmz´er
aknot - signing off
#147 davenport 18 år siden
Min kærestes onkel, faster, kusine & kæreste kommer i aften, og onkelen er såvidt jeg ved stadig dreng indeni, så jeg fyrer lige op i biografen, og sender ham hjem med sprængte trommehinder ;D
Og aftenen ser ud til at blive netop i bioen. Min søster og min ven kommer nok senere, for at drikke rødvin og se film..(Sideways anyone?)
Bare jeg havde snaps..
#148 lagoni 18 år siden
#149 elwood 18 år siden
Så må jeg se om der bliver noget til overs at fryse, jeg tror det bliver meget lidt hehe.
Og Imorgen står den på Burger og lidt HD.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#150 mr gaijin 18 år siden