Jeg er af en eller anden grund i USA på ferie. Jeg går ind i en videoforretning sammen med selveste Spielberg. Brat Pitt arbejder der, og jeg dasker ham på skulderen og siger "Du havde nok ikke regnet med at se os, hva?" Grunden til at Spielberg og jeg er i forretningen, er at vi skal hente alle de originale filmruller fra alle Kubricks film, som jeg enten har vundet/fået/købt. Da Pitt har udleveret filmene, står jeg og hænger op af disken sammen med Spielberg, og vi fælder sammen en tåre pga. Kubricks mesterværker. Spielberg fortæller, med tårer i øjnene, om hvordan det var at indspille Jaws. Det var en fantastisk drøm, og jeg render rundt med følelsen af at jeg faktisk har talt film med Spielberg. DET er sku da en drøm for enhver filmfreak.. :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Blev træt at at man ikke kan søge på tværs af grupper her på filmz, så jeg smækkede en lille shortcut sammen i MS Desktop Search. Nu er det bare Ctrl + Alt + M, skriv filmz *søgeord* og voila. kommer resultaterne frem i google.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg skulle egentlig til "Fakta og Fiktions analyse" ude på KUA i dag, men magter ikke uni i dag (ja, vi universitetsstuderende har det hårdt ;) ). Semesterstart, ny kæreste, tilvending fra Thailands hede til DKs kulde og folk/familie der kimer en ned, fordi man har haft forsømt dem fra slutningen af december...argh, gimme some slag guys.
Lige nu hører jeg det nye album fra Old Man Gloom, hvilket ikke imponere...Isis og Converge klarer det langt bedre på egen hånd.
Desværre kan jeg ikke sætte mig ned og boble til "Sweet Smell of Success", der ramte entré gulvet i går - en film jeg virkeligt har set frem til.
Jeg leder som en besat efter billige Dreyer film på nettet, hvor det eneste umiddelbart er dvdpacific (ca. 350 dkr for en boks (med Vredens dag, Gertrud og Ordet)...nogle der tilfældigvis ved hvor man finde Dreyer film relativt billigt eller billigere end det dvdpacific tilbyder?
Du kan finde et par Dreyer-film hos de koreanske forhandlere. Det er godt nok mere eller mindre kopier af Criterions udgivelser, men de er billige og kvaliteten er nogenlunde den samme.
#181 davenport 19 år siden
Jeg er af en eller anden grund i USA på ferie. Jeg går ind i en videoforretning sammen med selveste Spielberg. Brat Pitt arbejder der, og jeg dasker ham på skulderen og siger "Du havde nok ikke regnet med at se os, hva?"
Grunden til at Spielberg og jeg er i forretningen, er at vi skal hente alle de originale filmruller fra alle Kubricks film, som jeg enten har vundet/fået/købt.
Da Pitt har udleveret filmene, står jeg og hænger op af disken sammen med Spielberg, og vi fælder sammen en tåre pga. Kubricks mesterværker.
Spielberg fortæller, med tårer i øjnene, om hvordan det var at indspille Jaws.
Det var en fantastisk drøm, og jeg render rundt med følelsen af at jeg faktisk har talt film med Spielberg.
DET er sku da en drøm for enhver filmfreak.. :D
#182 DarkLight 19 år siden
Nu er det bare Ctrl + Alt + M, skriv filmz *søgeord* og voila. kommer resultaterne frem i google.
#183 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 filmz-sanjo 19 år siden
Spiste i bacon bagefter :)?
#185 DarkLight 19 år siden
#186 davenport 19 år siden
#187 dolphinfriendly 19 år siden
...ja måske var det slet ikke pga. Brokeback Mountain, at Spielberg fik tårer i øjnene...
#188 dolphinfriendly 19 år siden
Lige nu hører jeg det nye album fra Old Man Gloom, hvilket ikke imponere...Isis og Converge klarer det langt bedre på egen hånd.
Desværre kan jeg ikke sætte mig ned og boble til "Sweet Smell of Success", der ramte entré gulvet i går - en film jeg virkeligt har set frem til.
Jeg leder som en besat efter billige Dreyer film på nettet, hvor det eneste umiddelbart er dvdpacific (ca. 350 dkr for en boks (med Vredens dag, Gertrud og Ordet)...nogle der tilfældigvis ved hvor man finde Dreyer film relativt billigt eller billigere end det dvdpacific tilbyder?
#189 filmz-Kadann 19 år siden
Du kan finde et par Dreyer-film hos de koreanske forhandlere. Det er godt nok mere eller mindre kopier af Criterions udgivelser, men de er billige og kvaliteten er nogenlunde den samme.
#190 davenport 19 år siden