#189 Cool - hvilkne sites kan du anbefale? DVDHeaven er den eneste koreanske site jeg kender og på den er der ingen Dreyer hits.
#190 Old Man Gloom er metal, der stilmæssigt læner sig op af Will Haven, Neurosis, Burst, Mastadon og Isis plus Converge (naturligvis, eftersom det er medlemer af de to sidstnævnte som O.M.G. består af). Genremæssigt kan de godt være lidt svære at placere, men ville kalde det grind-noise core med lidt post metal indover, som forsøger at være eksperimenterende. Kender ikke deres ældre albums, men synes egentlig ikke dette nye album er særligt fantastisk - selvom der er nogle gode tracks indimellem.
Jeg har lige bestilt billetter til teaterstykket "Thor", i Ulvedalen i Dyrehaven, d. 26. juni. Det glæder jeg mig helt vildt til :D Er der nogen her der har erfaringe med teaterstykker der ude?
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Har lige fået en mail fra dvdsoon, nogen der også har fået den? jeg ikke lige hel vågen til at tyde dens budskab, men jeg gætter på det ikke er det som vi ønskede 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har også fået den og så vidt jeg kan se, har det nye selskab bag dvdsoon besluttet at de penge der reelt var gået tabt kan bruges til køb, dog kun til 50% af prisen på filmene.
Jeg har lånt et par cd'ere og er ved at lægge dem ind på computeren: Foo Fighters, Warwick Avenue, Magten Korridorer, Jamie Cullum og Counting Crows Live.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#191 dolphinfriendly 19 år siden
#190 Old Man Gloom er metal, der stilmæssigt læner sig op af Will Haven, Neurosis, Burst, Mastadon og Isis plus Converge (naturligvis, eftersom det er medlemer af de to sidstnævnte som O.M.G. består af). Genremæssigt kan de godt være lidt svære at placere, men ville kalde det grind-noise core med lidt post metal indover, som forsøger at være eksperimenterende. Kender ikke deres ældre albums, men synes egentlig ikke dette nye album er særligt fantastisk - selvom der er nogle gode tracks indimellem.
#192 filmz-Asta 19 år siden
Er der nogen her der har erfaringe med teaterstykker der ude?
#193 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#194 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg har taget en chance og har nu bestilt 3 film fra DVDSoon/DVDImport. Så er spændt på, hvorledes det går denne gang :)
#195 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har også fået den og så vidt jeg kan se, har det nye selskab bag dvdsoon besluttet at de penge der reelt var gået tabt kan bruges til køb, dog kun til 50% af prisen på filmene.
#196 tiny 19 år siden
#197 davenport 19 år siden
#198 Bates 19 år siden
#199 PredatorX 19 år siden
#200 filmz-Kadann 19 år siden