Sidder og morer mig lidt over et afsnit af Cold Case på TV3 med RHPS-tema. Indtil videre har der været 3 musiknumre derfra og så er Barry Bostwick med.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og læser Cinefex #97 om Passion of the Christ. En ganske god artikkel (som altid) om effekterne bag filmen. Ærgeligt at der ikke er noget ekstra materiale om det på dvd'en.
Lige kommet hjem fra Bio af hvor jeg så Lord Of War, kanon film, dog var der et lille mnus har ikke noget med filmen at gøre men...
Da jeg sad med min ven og Læste rulleteksterne som vi altid gør, blev det der lilla lys på lærredet i Cinemaxx pludselig tændt, og vi blev bedt om at gå, fordi pigen sku rydde op i salen, vi stod self. bare ved udgangen og kiggede resten af teksterne, så det gjorde ikke så meget. Dog er det første gang jeg har været udsat for det i en bio, at man skal gå for at de kan rydde op, plus det med at lyset blev tændt.
Men alt i alt var det en rigtig god tur.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#41 Martindan 20 år siden
#42 lagoni 20 år siden
#43 Corgan 20 år siden
Sidder og læser Cinefex #97 om Passion of the Christ. En ganske god artikkel (som altid) om effekterne bag filmen. Ærgeligt at der ikke er noget ekstra materiale om det på dvd'en.
#44 elwood 20 år siden
Da jeg sad med min ven og Læste rulleteksterne som vi altid gør, blev det der lilla lys på lærredet i Cinemaxx pludselig tændt, og vi blev bedt om at gå, fordi pigen sku rydde op i salen, vi stod self. bare ved udgangen og kiggede resten af teksterne, så det gjorde ikke så meget. Dog er det første gang jeg har været udsat for det i en bio, at man skal gå for at de kan rydde op, plus det med at lyset blev tændt.
Men alt i alt var det en rigtig god tur.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45 dyg 20 år siden
#46 nakalay 20 år siden
#47 nakalay 20 år siden
#48 DarkLight 20 år siden
#49 filmz-Bruce 20 år siden
her?
#50 nakalay 20 år siden