Jeg er lige kommet hjem fra barnedåb og dertilhørende fest. Det er vist første gang jeg har hørt en præst bruge ordene "tantrasex" og "heftig elskov til højre og venstre" i en prædiken...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder med tandpine. Venter på at klokken bli'r 7-8 stykker, så jeg ka ringe og få aftalt tid hos tandlægen og derefter lindret smerten. Sådan en regning kommer sikkert til hindring, for køb af en række dvd'er i næste måned :-(
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg har næsten ikke sovet i nat. Jeg er ufattelig træt, sådan så jeg sidder og ryster. Det er ufedt! ..Og der venter en laaaang arbejdsdag forude.. Kan næsten ikke se mig ud af det.. Gaab!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#135 gik selv i seng ved midnatstid og blev rykket op kl 4 af sønnike, så jeg ku' også godt få brug for en morfar op af dagen, regner først med at få fri kl 21 :o( Hvad er din undskyldning?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ikke rigtig nogen undskyldning, som sådan. Jeg har bare kun døset hele natten. Har ikke rigtigt kunne sove dybt. Jeg har endnu ingen unger til at ødelægge det for mig, men det kommer nok ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#131 lagoni 20 år siden
#132 filmz-Bruce 20 år siden
#133 wiseguy 20 år siden
#134 filmz-sparrowed 20 år siden
Venter på at klokken bli'r 7-8 stykker, så jeg ka ringe og få aftalt tid hos tandlægen og derefter lindret smerten.
Sådan en regning kommer sikkert til hindring, for køb af en række dvd'er i næste måned :-(
#135 davenport 20 år siden
..Og der venter en laaaang arbejdsdag forude.. Kan næsten ikke se mig ud af det.. Gaab!
#136 wiseguy 20 år siden
Hvad er din undskyldning?
#137 davenport 20 år siden
Jeg har endnu ingen unger til at ødelægge det for mig, men det kommer nok ;)
#138 filmz-Asta 20 år siden
#139 lyspunkt 20 år siden
#140 davenport 20 år siden