Har lige fået morgenmad. Det har været en hård weekend med for meget alkoholisk væske. Sidder og grubler over hvornår det startede med anden og tredjedags tømmermænd? For 10 år siden kunne man drikke en uge i træk uden de tåbelige bivirkninger, men nu, hvis man bare snuser til en kapsel, ligger man brak en hel dag. Gad vide om de putter en anden type alkohol i flaskerne nutildags?
Jeg er bestået min historieeksamen! Var ellers sikker på at dumpe (afleverede opgave den 5/1), så nu slipper jeg for den forventede reeksamen på fredag. Dejligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
- Og Stef - Det er sådan at blive gammel. Jeg har det på samme måde. Jeg KAN ikke det samme mere. Jeg prøvede ellers i lørdags, hvilket mundede ud i en bræktur i soveværelset med 3 tilskuere... Satme pinligt!
Og før i begynder: Ja, pjok!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Selv sidder jeg selv og tjekker febrilsk om der er kommet eksamenskarakter op. Er helt sikker på at jeg er dumpet min EØ eksamen. Det eneste emne som jeg ikke kan udgjorde selvfølgelig 30% af eksamenssættet. Senere står den på lidt godt mad og så er der en der skal have set bttf 3 for første gang. Hvordan kan man som 22 årig ikke have set den? Ikke verdens bedste film, men den skal man bare have set.
#146 Lad mig lige forstå dig rigtigt! Du blev så stang vissen, at du følte trang til at invitere 2 venner med dig og lillemor en tur i soveværelset, hvor du endte med at brække dig over festlighederne??? Du er sku' en speciel fætter Davenport!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Det er nu offielt....administrationen på min skole stinker big time!!! Det er da fantastisk så meget tid man skal bruge på at finde ud af, hvad skolen tilsyneladende ikke kan. Men det er selvfølgelig også kun et spørgsmål om, hvor vidt jeg kan gennemføre min uddannelse eller ej.....nå, men det var lige dagens sure opstød...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Wiseguy: (Du lever op til dit navn ;) Ja, ca. sådan foregik det. Jeg kastede nok op over mavepumperne og det specielle legetøj der blev fundet frem fra kammeret!! Men mine weekender plejer at være mere underlige, så.... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 stefsims 20 år siden
Gad vide om de putter en anden type alkohol i flaskerne nutildags?
#142 lagoni 20 år siden
#143 filmz-Asta 20 år siden
#142 Tillykke med det :)
#144 davenport 20 år siden
- Og Stef - Det er sådan at blive gammel. Jeg har det på samme måde. Jeg KAN ikke det samme mere. Jeg prøvede ellers i lørdags, hvilket mundede ud i en bræktur i soveværelset med 3 tilskuere... Satme pinligt!
Og før i begynder: Ja, pjok!
#145 Scherlund 20 år siden
#144 Tre tilskuere? Konen, katten og ?
Selv sidder jeg selv og tjekker febrilsk om der er kommet eksamenskarakter op. Er helt sikker på at jeg er dumpet min EØ eksamen. Det eneste emne som jeg ikke kan udgjorde selvfølgelig 30% af eksamenssættet. Senere står den på lidt godt mad og så er der en der skal have set bttf 3 for første gang. Hvordan kan man som 22 årig ikke have set den? Ikke verdens bedste film, men den skal man bare have set.
P.S.
Davenport, dit pjok!
#146 davenport 20 år siden
(Bland aldrig rødvin, white russian og juleøl på delvis tom pose.)
#147 lagoni 20 år siden
#148 wiseguy 20 år siden
#149 filmz-Asta 20 år siden
#150 davenport 20 år siden
(Du lever op til dit navn ;)
Ja, ca. sådan foregik det. Jeg kastede nok op over mavepumperne og det specielle legetøj der blev fundet frem fra kammeret!!
Men mine weekender plejer at være mere underlige, så.... ;)