Udstyr for en lille fantasillion og du kunne have klaret dig med en gammeldags fremviser, et lærred og en mand med et klaver siddende i hjørnet af hjemmebiografen. ;)
#91 Ikke engang løgn :) Har vildt lyst til at få set den serie igen og nu skal den på. Og så har jeg en del dokumentarer, bl.a. "Die Grosse Stille" og Simon Schama's "the Power of Art" jeg må have fat i. Sjovt som "lysterne" spiller én et puds :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#93 Wonder why :) Og så var det, at jeg satte første disk i og pop ... region error :( Forpulede region 2 HD afspiller!!! Kan ikke se region 1 diske førend PS3'eren kommer :(
Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. Satte Fellinis La Dolce vita på og hold da k..., hvor var den god. Den skal jeg lige have tid at til at komme over. For satan, hvor spillede Mastroianni godt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#91: Hvad står sådan en "mand med klaver" egentlig i nu om dage? Har altid godt kunne tænke mig en, men de har alle dage været lidt overvurderede rent prismæssigt. På den anden side med de mange teknologiske fremskridt indenfor automatiseret lydgengivelse, må de da være på vej ned i pris?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#91 filmz-Kadann 18 år siden
Ah, det er næsten poetisk.
Udstyr for en lille fantasillion og du kunne have klaret dig med en gammeldags fremviser, et lærred og en mand med et klaver siddende i hjørnet af hjemmebiografen. ;)
#92 filmz-Bruce 18 år siden
#93 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 filmz-Bruce 18 år siden
Men intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. Satte Fellinis La Dolce vita på og hold da k..., hvor var den god. Den skal jeg lige have tid at til at komme over. For satan, hvor spillede Mastroianni godt!
#95 gi-jones 18 år siden
#96 DarkLight 18 år siden
#97 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#98 elwood 18 år siden
Kan godt li at det ser ud til de tager samme fokus på harvey Dent's mønt som i Batman TAS for lige at nævne min sammenligning.
The Jokester is back in town.
#97 to ugers ferie starter fra på fredag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 filmz-Bruce 18 år siden
Mener du "hardwaren", the works?
#100 gi-jones 18 år siden