Gravatar

#101 elwood 18 år siden

#100 en billigere løsning vil produktet med en dværg, du skal bare ikke regne med han kan spille de høje toner.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#102 filmz-Bruce 18 år siden

#100 Well, hardwaren har stået i ca. 170K.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#103 gi-jones 18 år siden

#102: Ahh, det er sgu over mit budget. Så bliver det suppe-steg-og-is. Dem kan man få for to giraføl.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#104 filmz-Bruce 18 år siden

#103 Et budget kan strække sig over flere år! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#105 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 63 Lyder som lidt af en tur :)

Tja pt. er min tur sat på stand by pga. min mors og kones tilstand, så jeg må nøjes med at svømme rundt i billederne fra tidligere ture derover.

US of A er et land, som har så meget forskelligt at byde på at man altid kan vende tilbage og opleve noget nyt.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#106 aknot 18 år siden

#105 Håber de snart får det bedere, så du/i kan komme afsted.
Gravatar

#107 davenport 18 år siden

Har været i Vejle i dag med mine forældres hund, der har bøvl med ørene og huden. Det var en fantastisk dyrlæge (Stadion Allé) som jeg giver mine bedste anbefalinger.
(2 unge piger.. ;))
Men hunden fik det bedre, og det koster ikke en herregård som i Kolding, hvor det koster 1000,- bare man siger ordet "dyrlæge"..

Vi tog hunden med hjem, og så fik den lige en på snuden af den store kat, der ikke tager pis fra nogen eller noget!!
KLASK! og så hylede hunden.
Do not cross the path of the norwegian Forestcat!

Kæresten er i Bilka. Hun gad ikke engang spørge om jeg ville med, da svaret er så indlysende.

Det var så dag #4 som arbejdsløs...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#108 lagoni 18 år siden

Jeg var i Bilka i dag og forstår godt din holdning dertil. Ville være interessant at vide hvad der sker i hovedet på ofte midaldrende mennesker, når de ser billige vindruer, kakaomælk solgt kassevis og elkedler på tilbud. Der var fuldstændig proppet her mandag formiddag og alle skal selvfølgelig brokke sig over kasseassistenten.

Jeg skulle bare ha' bananer på tilbud (10 for 10 kr), men tror godt jeg kan klare at betale lidt ekstra og købe dem i Brugsen i stedet og slippe for kaos. Forstår ikke den lange kø af pensionister, der bare skulle ha en pose kaffe, Hjemmet eller to flasker snaps (faktisk ret mange der skulle det...), det burde man kunne få andre, mindre kaotiske steder.

Bagefter tog jeg op på universitetet og skrev lidt bacheloropgave, har efterhånden indset jeg intet får lavet herhjemme, noget filmz nok er delvis ansvarlig for. Det var så hvad der føltes som dag 3784785743 med bacheloropgave :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#109 davenport 18 år siden

Nu skal du ikke skyde skylden over på Filmz ;)

Jeg nægter at komme det sted, hvis det ikke er bydende nødvendigt! (Tilbud på Bacon!)
Jeg forsager Kolding Storcenter og alle deres gerninger og alle deres handlinger.
Og de har selvfølgelig placeret biografen lige der, i Helvedes centrum på jord.

mmm.... to flasker snaps ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#110 lagoni 18 år siden

Jeg er ung i Danmark, jeg vil ha' lov til at give alle andre end mig selv skylden :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: