# 131 Fik den optaget fra Amerikansk TV fra min svigerfamilie, mens den kørte dog nogle afsnit med reklamer, men har efterfølgende fået en kopi, med bedre lyd og billede, fra en kollega, og uden reklamer og svarende den version du omtaler, da han arbejder for og på et af de store tv-selskaber. Ved dog ikke om det bliver den endelige udgave, jeg anskaffer for bl.a. Best Buy og andre af de store kæder derover laver nogen gange nogle special udgaver med rigtig godt ekstra guf.
#130 Det er afgjort en dejlig serie...glæder mig selv til et gensyn (hvor er det snyd du allerede har haft muligheden) - den er netop blevet bestilt:D Næste måned bliver rar: Heroes OG Supernatural på dvd, mmmmmh!
Lige nu sidder jeg og sveder lidt i min lejlighed...da vejret i morges var så deprimerende jeg ikke engang havde lyst til at åbne persienerne gav jeg mig i stedet til at rydde op og gøre rent - pyyyh, det blev sgu varmt til sidst! Tror jeg vil forkæle mig selv med lidt koldt at drikke og en slapper med en god bog!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
ÆV! ingen mobil i dag. var nu ret sikker på der ville lige en seddel fra den kære postmand indenfor min dør, for på track and trace står der, at den i går kl. 17.28 er "Anmeldt til senere afhentning" post danmark?? hmmm. Når men i morgen er der så - måske
Slapper af efter en lang dag i skole og derefter arbejde.. Der er faktisk café-aften i aften på skolen, men jeg er simpelthen for træt til at tage derover.. Nu starter alle gymnasie-festerne igen, så det går nok! :)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#131 aknot 18 år siden
Den kommer først hos DVDpacfic d. 28/8.
#132 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#133 mini_jette 18 år siden
Det er afgjort en dejlig serie...glæder mig selv til et gensyn (hvor er det snyd du allerede har haft muligheden) - den er netop blevet bestilt:D Næste måned bliver rar: Heroes OG Supernatural på dvd, mmmmmh!
Lige nu sidder jeg og sveder lidt i min lejlighed...da vejret i morges var så deprimerende jeg ikke engang havde lyst til at åbne persienerne gav jeg mig i stedet til at rydde op og gøre rent - pyyyh, det blev sgu varmt til sidst! Tror jeg vil forkæle mig selv med lidt koldt at drikke og en slapper med en god bog!
#134 aknot 18 år siden
Så nu skal jeg hjem og derefter på posthuset og hente min ny mobil forhåbentlig.
(2 dage til ferie)
#135 aknot 18 år siden
Når men i morgen er der så - måske
#136 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#137 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#138 mini_jette 18 år siden
Awww, rub it in..!:D
#139 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#140 aknot 18 år siden