Gravatar

#141 DarkLight 18 år siden

Lidt træt til morgen, da jeg var nede hos en veninde og se de 2 første Bourne film i går. Den sidste skal ses på fredag.

Da jeg så kom hjem omkring kl 22, skulle jeg self. lige se de sidste afsnit af Deadwood S2 og begyndelsen på S3.
Så jeg kom sent i seng og sidder nu og hænger over den første kop kaffe. Gaaaaab
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#142 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 137 Well ... :)

Er gået igang med Supernatural sæson 2 - faktisk ikke helt så dårlig en start, så mon ikke jeg nupper 3 - 4 afsnit de næste par aftner, hvor alligevel skal sidde og vente ude hos/ved min mor som stadig ligger syg :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#143 davenport 18 år siden

..Og uheldet fortsætter..
Min kæreste skal modtage sygedagpenge grundet en depression. Hun skulle have haft penge til den 1., men der kom ingen. Så ringede hun jo, og de lovede at de fandt ud af noget. (Sidste uge)
Pengene ville være til udbetaling i dag, så det har vi ventet på, da vi er ret flade, efter kun at have fået en løn denne måned.
Der var bare ingen penge på kontoen i dag.
Hun ringer. De vil finde ud af noget og ringe tilbage..
Og med NemKonto, går der 3 dage, fra de har "fundet ud af noget" til der er mønt.
Vi har pt. 70,- til resten af august..

Jeg forstår godt folks frustration over systemet, som jeg havde mere svært ved at se, da jeg arbejdede for dem. Der sker jo intet!

Og for mit vedkommende, er jeg opsagt fra udgangen af november. Fik brev om partshøring i dag. Jeg har 14 dage til at svare, og ikke de 3 uger min chef sagde.
Jeg er målløs over hvad det er for en inkompetent organisation jeg har arbejdet for.
Det er simpelthen utroligt.

Nu vil jeg bare drikke mig fuld og være sur resten af dagen, for ellers splitter jeg fanme noget ad!!

Det var så uge #1 som arbejdsløs..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#144 DarkLight 18 år siden

#143,
Der skal vist snart noget stressless underholdning til, for det lyder da bestemt ikke rart :/
Håber det snart lysner, og fik kan få holdt den filmz.dk fest. Så lover jeg en krammer. I hvert fald efter de første 4 øl :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#145 davenport 18 år siden

Jeg har fået de første 4, så jeg er klar ;D

Og festen skal sku nok komme, bare ikke så sjovt hvis man ikke har noget at byde på. (Læs: en trailer fyldt med is og dåseøl)
Gravatar

#146 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 143 Uff Uff ... hvis der er noget jeg kan hjælpe med må du sige til, har tros alt arbejdet med ansættelses og personalefor hold i 15 år !

Uanset hvad så Held & Lykke til jer begge 2 :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#147 tiny 18 år siden

# 143

Det var da utroligt. Du må have noget meget godt i vente!!!
Jeg tør næsten ikke fortælle, at jeg er i den helt modsatte ende af spektret i øjeblikket. Jeg har ferie - fra et arbejde jeg elsker, er nyforelsket og har lige fået penge tilbage i varme og fra forsikringen. Og så skal jeg snart ud og købe min første bil... Jeg ville ønske, at tingene var lidt bedre fordelt, så jeg kunne sende noget af min medgang til dig og din kæreste!!!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#148 filmz-Bruce 18 år siden

#143 Øv en møgtrist historie :( Al min sympati på vej og krydser fingre for, at det snart lysner!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#149 davenport 18 år siden

Tak skal i ha.
Fik en ordning efter 6 timer... På mandag går der 3400,- ind (før skat) på hendes konto.
Dette er udbetaling for en uge. Og de kan ikke give mere, da de kører et system der udbetaler fra 23 - 23. pr. md.
Så det laster altså os.
Så nu bliver det en dejlig og sjov weekend, hvor vi rigtigt skal boltre os i vores sidste 50er.
Havde håbet på at vi kunne købe ind i dag, da vi er lavt på alt. Inkl. toiletpapir. (Så må man jo bare gå i bad bagefter)

Det er en rigtig møjdag. Er eiddeke-sur!
Gravatar

#150 Agenten 18 år siden

Hey... Nu ikke så meget bævre læbe der mester, se lyst på det, risen og havregrød smager sku dejligt, og I har vel stadig strøm? Jeg ligger syg på 3. dag... sku kejser nitte, men vi får set nogle fil hos eks`en, så det hjælper lidt. I må gerne komme forbi mig og min datter i morgen, jeg har masser af mad og et par kasser gode bryg, så er der jo kun 2 dage før det er seddel igen! Fandt iøvrigt Kongen Vender... spec. edi. gift set, i Fona i Vejle i formiddags til 99.95,-!!! købte lige en mere...smil...
Killing is easier than breath...

Skriv ny kommentar: