Sidder og småbrokker mig lidt over jeg igen-igen ikke kan komme på irc. Men det gør mig egentlig ikke noget, da jeg lgie har fået en utrolig positiv anbefaling fra mit tidligere arbejde. Endda fra en af mine tidligere undervisere, skader nok ikke at ha' en anbefaling fra en universitetsprofessor og hans forskningsprojekt. Livet er nu godt nok af og til (lige indtil i morgen, hvor jeg skal til den kedelige 'læse BA igennem'-fase).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har lige skrevet en kommentar til en blog på tv2.dk, omkring en Amerikansk fodboldspiller der har indrømmet arrangering af ulovlige hundekampe. Og glæder mig til at Simpsons the movie kommer på dvd:D
Nu er det ikke fordi jeg følger så meget med i NFL, men jeg ved da hvem Michael Vick er. Har Falcons suspenderet ham, eller skal han simpelthen i fængsel for det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Er lige kommet hjem fra 14 dage hos kærestens familie i Frankrig. Har kun været et kort smut over grænsen til landet før, men er dybt forelsket i det nu. Paris er fantastisk. Bjerglandet, hvor vi var det meste af tiden, utroligt smukt med søde mennesker og lækker, lækker mad, og så var det jo heller ikke af vejen, at vejret var godt det meste af tiden, og at familien havde en dejlig udendørspool til at køle sig i. :-)
Vendte til gengæld hjem til noget hø. Fona har endeligt - efter "kun" halvanden måned (!) - fået min nye Macbook Pro hjem. Godt nok en specialbestilling med glossy skærm og lidt større HD, men alligevel... Det hysterisk sjove (not!) er så, at blot fordi ham, der har bestilt den hjem for mig, ikke var på arbejde den dag, den kom, så har en anden sælger solgt den videre til en tilfældig kunde. Noget der ikke burde kunne lade sig gøre, fordi de normalt kun lagerfører standardkonfigurationerne og alt andet er specialbestillinger til specifikke kunder. Så måske er der en, der er heldig og har fået en større HD uden beregning?
Jeg er godt nok blevet lovet kompensation, men når man kender lidt til den minimale profitmargen på mærkevarer som Apple, så kan det vist ikke blive det helt store. Og jeg kan ikke engang droppe Fona og bestille direkte hos producenten, fordi det er en forsikringssag, hvor pengene er bundet til sælgeren af min gamle computer. Baaaaah! :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Sidder og hygger mig med gamle TNG afsnit og drikker øl. Jeg blev 32 for 1 time og 45 minutter siden, så jeg fejrer mig selv.. Var lige i Tyskland efter forsyninger i dag, så nu har jeg 6 kasser øl og 9 liter vin til at svælge mig i :D
I morgen skal der laves kontor ovenpå, ved siden af hjemmebiografen, så det kommer nok til at tage hele min fødselsdag, men så er det gjort!
Good night Ms Bouvier, where ever you may be..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#171 DarkLight 18 år siden
#172 lagoni 18 år siden
#173 filmz-OlesSlaver 18 år siden
#174 dyg 18 år siden
#175 filmz-OlesSlaver 18 år siden
#176 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#177 filmz-Bruce 18 år siden
#178 dyg 18 år siden
#179 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Vendte til gengæld hjem til noget hø. Fona har endeligt - efter "kun" halvanden måned (!) - fået min nye Macbook Pro hjem. Godt nok en specialbestilling med glossy skærm og lidt større HD, men alligevel... Det hysterisk sjove (not!) er så, at blot fordi ham, der har bestilt den hjem for mig, ikke var på arbejde den dag, den kom, så har en anden sælger solgt den videre til en tilfældig kunde. Noget der ikke burde kunne lade sig gøre, fordi de normalt kun lagerfører standardkonfigurationerne og alt andet er specialbestillinger til specifikke kunder. Så måske er der en, der er heldig og har fået en større HD uden beregning?
Jeg er godt nok blevet lovet kompensation, men når man kender lidt til den minimale profitmargen på mærkevarer som Apple, så kan det vist ikke blive det helt store. Og jeg kan ikke engang droppe Fona og bestille direkte hos producenten, fordi det er en forsikringssag, hvor pengene er bundet til sælgeren af min gamle computer. Baaaaah! :-/
#180 davenport 18 år siden
Jeg blev 32 for 1 time og 45 minutter siden, så jeg fejrer mig selv..
Var lige i Tyskland efter forsyninger i dag, så nu har jeg 6 kasser øl og 9 liter vin til at svælge mig i :D
I morgen skal der laves kontor ovenpå, ved siden af hjemmebiografen, så det kommer nok til at tage hele min fødselsdag, men så er det gjort!
Good night Ms Bouvier, where ever you may be..