#159 Også fra her, skal sendes de bedste tanker! Håber på, at de snart forstå, at behovet for længere tids total overvågning er essentielt!
Her fejrer vi min datters snarlige fødselsdag og skal have chokolade, teboller og kage om lidt. Har lige været til vagtlægen for at få den nu tredie penicillin kur mod stafylokokker omkring hendes næse. Pas på swimmingpools. Det er en fest for bakterier, hvis de ikke holdes ordentlig rene :(
Og mens de små hygger, leger og spiller, er jeg nu snart halvvejs i en anmeldelse af hele Bourne Trilogien.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Nærmst lige stået op efter at skulle have en enkelt øl efter Bourne i går, da vi lige skulle snakke om filmen. Det var en lang diskussion for jeg var hjemme ret sent :) Nu er jeg kommet i det pæne tøj, stadig med let hovedpine, og er klar til 2*30 føsdag for en kollega.
*Støn*
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Sidder og surmuler lidt. Hvorfor skal vejret i Danmark være så ringe? Jeg har ferie i næste uge, får et sæt nye golfkøller i morgen, og så skal det selvfølgeligt pisse ned de næste par dage :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Surmuler endnu mere nu. Hvorfor skulle den dommer da også forære Chelsea et straffe. Jeg tillader mig at citere kommentatorerne: What a ridiculous ruling!
Havde bestilt et golfsæt i England. Jeg opdager til min rædsel at de sender med ParcelForce / GLS, hvor jeg for 1½ måned siden havde store problemer med mit lokale depot (Hinnerup).
I fredags ringer jeg til Hinnerup, hvor min pakke er ankommet (ifølge track & trace), og aftaler aflevering i dag mellem 8 og 14.
Da klokken blev 14:30 ringede jeg til Hinnerup og fik at vide, at pakken nu pludseligt var blevet beskadiget, og var sendt mod Kolding (hovedkvarteret). Jeg får nummeret til Kolding og ringer dertil. De oplyser mig, at deres lager er laaaangt bagud, og der nok kan gå mange dage før de ved noget som helst om pakkens tilstand, så jeg skal bare få min forhandler til at gensende ordren, så skal de nok sørge for problemerne.
Havde dette været første gang, at jeg havde problemer med GLS, så havde jeg været ok med det hele. Men lige nu sidder jeg og bobler af arrigskab over for de inkompetente r"#¤#""#% i Hinnerup. Først er de en måned om at levere en pakke, og nu smadrer de min næste pakke. Succesrate: 0 ud af 2 - ikke imponerende.
#161 dyg 18 år siden
#162 filmz-Bruce 18 år siden
Her fejrer vi min datters snarlige fødselsdag og skal have chokolade, teboller og kage om lidt. Har lige været til vagtlægen for at få den nu tredie penicillin kur mod stafylokokker omkring hendes næse. Pas på swimmingpools. Det er en fest for bakterier, hvis de ikke holdes ordentlig rene :(
Og mens de små hygger, leger og spiller, er jeg nu snart halvvejs i en anmeldelse af hele Bourne Trilogien.
#163 DarkLight 18 år siden
Det var en lang diskussion for jeg var hjemme ret sent :)
Nu er jeg kommet i det pæne tøj, stadig med let hovedpine, og er klar til 2*30 føsdag for en kollega.
*Støn*
#164 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg fik en flaske vodka og en håndfuld sovjetisk tingel-tangel, bl.a. en lille standart og en pin med vores ven Lenin på.. hehe
#165 dyg 18 år siden
#166 dyg 18 år siden
#167 gi-jones 18 år siden
#168 lagoni 18 år siden
Og man kan da ikke sige der ikke sker noget i Kolding, nu er der væltet en lastbil med noget farligt et sted i nærheden og flere er blevet evakueret.
#169 dyg 18 år siden
Havde bestilt et golfsæt i England. Jeg opdager til min rædsel at de sender med ParcelForce / GLS, hvor jeg for 1½ måned siden havde store problemer med mit lokale depot (Hinnerup).
I fredags ringer jeg til Hinnerup, hvor min pakke er ankommet (ifølge track & trace), og aftaler aflevering i dag mellem 8 og 14.
Da klokken blev 14:30 ringede jeg til Hinnerup og fik at vide, at pakken nu pludseligt var blevet beskadiget, og var sendt mod Kolding (hovedkvarteret). Jeg får nummeret til Kolding og ringer dertil. De oplyser mig, at deres lager er laaaangt bagud, og der nok kan gå mange dage før de ved noget som helst om pakkens tilstand, så jeg skal bare få min forhandler til at gensende ordren, så skal de nok sørge for problemerne.
Havde dette været første gang, at jeg havde problemer med GLS, så havde jeg været ok med det hele. Men lige nu sidder jeg og bobler af arrigskab over for de inkompetente r"#¤#""#% i Hinnerup. Først er de en måned om at levere en pakke, og nu smadrer de min næste pakke. Succesrate: 0 ud af 2 - ikke imponerende.
#170 cyberzed 18 år siden