Jeg nappede også lige 5 km med løbeskoene kl. 7:30 i morges.
Har lige været et lynvisit i LEGOLAND med ungerne. Vi bor i byen og har sæsonpas, så vi betragter parken som byens største og bedste legeplads :o) Vi havde madpakker med derud, så frokosten er overstået. Sønnike plus konen sover til middag. Datteren ser tegnefilm, så nu skal farmand ind på nettet og spille BF2 :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#64 Ja L.A. og Las Vegas bliver "bare" et hurtigt kig, turen kommer hovedsagligt til at bestå af køretur på highway 1 fra L.A. til San Francisco hvor vi så er det meste af tiden.
Skal da ser om jeg kan presse San Diego ind, men tvivler nu på der bliver tid (vi har også overvejet Grand Canyon) men så har jeg jo en god grund til at tage der over igen ;)
#61 elwood 18 år siden
Det er god underholdning, og han synes også om filmen, så det var hel perfekt.
Nu er han taget hjem så nu sidder jeg bare lige og surfer lidt på nettet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#63 aknot 18 år siden
Til L.A., Las Vegas og San Francisco ,glæder mig som en lille dreng :)
Har du været der?
Du skal da også snart afsted eller har du været?
#64 El vez 18 år siden
#65 Bony 18 år siden
#66 gi-jones 18 år siden
#67 dyg 18 år siden
Desværre får jeg gæster om en halv time, så jeg må gemme halvdelen af filmen til senere.
#68 filmz-Aras 18 år siden
Skal ud og købe en seng i Ikea - så er værelset ellers færdigt! Hurra! ;)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#69 wiseguy 18 år siden
Har lige været et lynvisit i LEGOLAND med ungerne. Vi bor i byen og har sæsonpas, så vi betragter parken som byens største og bedste legeplads :o) Vi havde madpakker med derud, så frokosten er overstået.
Sønnike plus konen sover til middag. Datteren ser tegnefilm, så nu skal farmand ind på nettet og spille BF2 :o)
#70 aknot 18 år siden
Skal da ser om jeg kan presse San Diego ind, men tvivler nu på der bliver tid (vi har også overvejet Grand Canyon) men så har jeg jo en god grund til at tage der over igen ;)