Puuuha ... lige nu er jeg på vej til møde både med præsten som skal tage hånd om begravelsen og så det første møde omkring min mors indbo mv. ... Øv ... det er godt nok meget værre end da min far døde, nå men det skal jo nok falde på plads på et tidspunkt, såvel følelsesmessigt som praktisk :-/
#93 :( Håber der er nogen til at give dig et klap på skulderen og en sludder hen over en kop kaffe en af de nærmeste dage, jeg tænker bare tilbage på hvordan og hvorledes det var da min mormor og morfar eller for den sags skyld min oldemor stod af.
Lige nu sidder jeg og venter på at vores formiddagskaffe bliver klar her på kontoret, halvsøvnig efter jeg snakkede med kæresten igår. Det var dog så komisk at jeg ikke kunne falde i søvn eftersom hun er begyndt at lære lidt dansk :D
Mht. frak – fuck tricket hvor man vel omgår nogle censur-barrierer, så kan jeg hilse og sige, at man ikke behøver at være ret gammel for at få kreative ideer i den henseende.
Da min søn var ca. 2½ år, begyndte han at sige ”Din dumme mor” (aldrig far), når han ikke fik sin vilje eller i det hele taget var utilfreds med sin mor! Og det går jo ikke!! Nu er lillemor jo så heldigvis pædagog, så i stedet for at stikke ham et par hurtige flade, så han ku’ lære det!! så satte hun sig jo ned med sønnike og forklarede ham, at man IKKE siger, du er dum eller dumme mor eller nogen anden i det hele taget. Men hvis man f.eks. hoster og hoster (han var forkølet på tidspunktet) så kan man sige dumme hoste!!! Det ska’ hun ha’, hun har sku’ lært noget på det seminarium!!
Næste gang sønnike så blev pissed off på hende, kaldte han hende så blot for ”Din dumme hoste”!!!! Han skal sku’ nok blive til noget den knægt ;o)
#93 Har lige læst lidt tilbage i tråden. Må jeg kondolere og ønske dig all the best i denne svære tid.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#95 - godt tænkt af drengen :) Da jeg var lille, syntes jeg fuck var et sjovt og 'slemt' ord at sige, så det blev brugt tit til stor ærgelse for bl.a. min farmor. Min mor fortalte mig så at det egentlig var et kedeligt ord og at ordet kakkelovn var meget slemmere, så det måtte jeg ikke bruge. Så i mit tidlige oprør (jeg kan ikke ha' været mere end 3-4 år), brugte jeg selvfølgelig det og gad ikke sige fuck mere. De er smarte, de mødre :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#96 Hehe, det lyder ligesom nogen af min mors venner der brugte en eller anden til at skræmme børnene med...pas på eller .... kommer efter dig, der gik dog et par år og så mødte de personen hvilket gjorde børnene var umulige i et stykke tid da han egentlig var ret rar ham de havde prøvet at skræmme dem med :)
Lidt useless trivia: Frak stammer helt tilbage fra den originale Battlestar Galactica serie (hvor det dog stavedes Frack, så vidt jeg husker). Det varmede mit hjerte første gang jeg hørte dem sige det i den nye serie :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#98 hehe jeg tænkte nok det var noget i den stil, jeg fangede den dog ret hurtigt. Lidt ligesom når de bander i firefly... Ahh Friefly... suk oh well we can't have it back.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#91 elwood 18 år siden
Har lånt hele baduljen til og med Season 2, så senere idag tager jeg nok hul på Season 1 af den nye serie.
Frak!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 wiseguy 18 år siden
I øvrigt glimrende tidspunkt at starte op på BSG. Sæson 3 har release i næste uge. Det har jeg bare ventet på i hvad der synes som en evighed!
#93 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#94 cyberzed 18 år siden
Lige nu sidder jeg og venter på at vores formiddagskaffe bliver klar her på kontoret, halvsøvnig efter jeg snakkede med kæresten igår. Det var dog så komisk at jeg ikke kunne falde i søvn eftersom hun er begyndt at lære lidt dansk :D
#95 wiseguy 18 år siden
Da min søn var ca. 2½ år, begyndte han at sige ”Din dumme mor” (aldrig far), når han ikke fik sin vilje eller i det hele taget var utilfreds med sin mor! Og det går jo ikke!!
Nu er lillemor jo så heldigvis pædagog, så i stedet for at stikke ham et par hurtige flade, så han ku’ lære det!! så satte hun sig jo ned med sønnike og forklarede ham, at man IKKE siger, du er dum eller dumme mor eller nogen anden i det hele taget. Men hvis man f.eks. hoster og hoster (han var forkølet på tidspunktet) så kan man sige dumme hoste!!!
Det ska’ hun ha’, hun har sku’ lært noget på det seminarium!!
Næste gang sønnike så blev pissed off på hende, kaldte han hende så blot for ”Din dumme hoste”!!!! Han skal sku’ nok blive til noget den knægt ;o)
#93 Har lige læst lidt tilbage i tråden. Må jeg kondolere og ønske dig all the best i denne svære tid.
#96 lagoni 18 år siden
#97 cyberzed 18 år siden
#98 dyg 18 år siden
#99 elwood 18 år siden
#100 elwood 18 år siden
Edit: suk oh well we can't have it ALL back.
Det andet lød hel forkert.