Grrrr... Jeg keder mig. Vil have et job nu. Det er bare så råddent at gå rundt herhjemme. Jeg er ved at blive lidt viljeløs, og det er sku farligt i min situation. Hvor mærkeligt det end lyder, så er man hele tiden træt og ugidelig. Skal ned og se på en gratis sofa hos min mormors veninde i dag, og den lille ting fylder hele min dag, og jeg kan ikke slappe af, før det er gjort. Små ting kommer til at fylde alt for meget. Er det normalt?? - Har kun prøvet arbejdsløshed i ca. 1 måned for ca 8 år siden...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er såmænd meget normalt. Jeg gik arbejdsløs i tre mdr. sidste år og hele ens dag kan være ødelagt, bare fordi man skal ud og handle. Jeg tror det handler om at man hele tiden har i baghovedet at man skal have arbejde og ens økonomiske situation er ret udsat.
Jeg har prøvet at gå i fire måneder med løn, efter en aftrædelsesordning og der var det helt anderledes, fordi det økonomiske var i orden, jeg havde ikke behov for at søge arbejde og jeg var ikke så sløv og opgivende, som da jeg gik på dagpenge.
Det er også min situation, for jeg er jo reelt ikke fyret endnu, da det er en påtænkt afskedielse. Så jeg har løn til udgangen af november mindst, men det er bare så utilfredsstillende at lulle rundt sådan her.. Føler ikke jeg bidrager med en skid, og at livet står stille.. Min dag er så fastlagt. 16.00 - Mic Shacks Hjemme service 16.30 - Viden Om 17-18 - Venner 18-20 - Simpsons ... Og så er den dag væk..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Efter en gang rengøring af hjemmet, hvor jeg kun mangler at få støvet lidt af, sidder jeg og afprøver CloneDVD Mobile. Jeg vil gerne se om skidtet kan konvertere direkte fra DVD til filer jeg kan bruge på min PSP, da jeg ikke gider at konvertere frem og tilbage.
Indtil videre ser det fornuftigt ud, så det er ikke umuligt at SlySoft scorer 30$ fra min side.
Sad lige og læste det samme blot på EB :o) Først var smilet stort, men det er sidenhen blegnet lidt!! Forum og kun 6.000 billetter!!! nedtur, det bliver jo nærmest umuligt og Billetlugen brænder totalt sammen som altid!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#101 Damn, dengang jeg havde en periode med arbejdsløshed (vel ca. 10 år siden nu), var hver dag en fest. Altså ikke bogstaveligt, men jeg nød det virkelig (og det var altså ikke fordi, jeg ikke søgte jobs - lortet skal jo køre rundt! ;). Det vil altid være mit dyrebare happy place, som jeg inden i hovedet fortrækker til, når der bliver for meget stress, jag og sure miner i min nuværende hverdag ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
# 94 Fredag og lørdag tilbragte jeg sammen med mine 2 bedste venner, der virklig har givet mig energi igen, hvilket jeg aldrig vil glemme dem for.
Det dejlige bestod bla. at man bare kunne slappe af og snakke om lige der som faldt os ind, så vi kom rundt i mange emner inde vi skiltes.
Så selvom disse dage er meget hektiske, med at ordne alt det praktiske og rydde op, så har jeg har stadig den sværreste dag forude - fredag, hvor hverken konen eller børnene er der, til selve bisættelse, så den bliver nok ikke så nem.
#101 davenport 18 år siden
Jeg er ved at blive lidt viljeløs, og det er sku farligt i min situation.
Hvor mærkeligt det end lyder, så er man hele tiden træt og ugidelig.
Skal ned og se på en gratis sofa hos min mormors veninde i dag, og den lille ting fylder hele min dag, og jeg kan ikke slappe af, før det er gjort. Små ting kommer til at fylde alt for meget.
Er det normalt?? - Har kun prøvet arbejdsløshed i ca. 1 måned for ca 8 år siden...
#102 filmz-Kadann 18 år siden
Det er såmænd meget normalt. Jeg gik arbejdsløs i tre mdr. sidste år og hele ens dag kan være ødelagt, bare fordi man skal ud og handle. Jeg tror det handler om at man hele tiden har i baghovedet at man skal have arbejde og ens økonomiske situation er ret udsat.
Jeg har prøvet at gå i fire måneder med løn, efter en aftrædelsesordning og der var det helt anderledes, fordi det økonomiske var i orden, jeg havde ikke behov for at søge arbejde og jeg var ikke så sløv og opgivende, som da jeg gik på dagpenge.
#103 davenport 18 år siden
Føler ikke jeg bidrager med en skid, og at livet står stille..
Min dag er så fastlagt.
16.00 - Mic Shacks Hjemme service
16.30 - Viden Om
17-18 - Venner
18-20 - Simpsons
... Og så er den dag væk..
#104 DarkLight 18 år siden
#105 filmz-Kadann 18 år siden
Indtil videre ser det fornuftigt ud, så det er ikke umuligt at SlySoft scorer 30$ fra min side.
#106 Guts 18 år siden
Ved ikke om det er en nyhed.
#107 wiseguy 18 år siden
#108 wiseguy 18 år siden
#109 evermind 18 år siden
Damn, dengang jeg havde en periode med arbejdsløshed (vel ca. 10 år siden nu), var hver dag en fest. Altså ikke bogstaveligt, men jeg nød det virkelig (og det var altså ikke fordi, jeg ikke søgte jobs - lortet skal jo køre rundt! ;). Det vil altid være mit dyrebare happy place, som jeg inden i hovedet fortrækker til, når der bliver for meget stress, jag og sure miner i min nuværende hverdag ... :)
#110 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Det dejlige bestod bla. at man bare kunne slappe af og snakke om lige der som faldt os ind, så vi kom rundt i mange emner inde vi skiltes.
Så selvom disse dage er meget hektiske, med at ordne alt det praktiske og rydde op, så har jeg har stadig den sværreste dag forude - fredag, hvor hverken konen eller børnene er der, til selve bisættelse, så den bliver nok ikke så nem.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***