Okay...rimelig sindssygt Godt der ikke skete Jer noget.
Er det kun på min computer at der er en sær grøn farve på billederne?? Eller er vi istedet vidne til "the return of the green ooze"?? Eller anden form for invasion?
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Det er mit gamle digital kamera, der har set bedre dage, men min kærestes kamera har fået evnen til at sluge batterierne på 2 sekunder, så det kunne jeg ikke bruge..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16 Tak, sender en varm ørken tank og håber det er ved at vende til det positive i din lejer.
Efter morgenmad (kl. er 08:51 her) siger vi farvel til Las Vegas og kører til Boulder City, Hoover Dam og Grand Canyon, hvor vi i morgen forhåbentlig skal ud og flyve helikopter :)
Sidder og prøver at finde de billigste priser på mine studiebøger til dette semester - det går sgu ikke så godt:D Ellers går en del af min tid disse dage med at arbejde, og ISÆR med at bande grundigt og længe over at min computer er i smadder...igen! Nu viser det sig imidlertid at garantien stadig dækker på computeren, så i det mindste skal jeg ikke betale for det, men den skal selvfølgelig sendes ind til et værksted...med under 2 uger inden jeg starter i skole igen...skønt! især når man er på et IT studie:S
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#11 Guts 18 år siden
Okay...rimelig sindssygt
Godt der ikke skete Jer noget.
Er det kun på min computer at der er en sær grøn farve på billederne??
Eller er vi istedet vidne til "the return of the green ooze"?? Eller anden form for invasion?
#12 DarkLight 18 år siden
#13 davenport 18 år siden
#14 Guts 18 år siden
Okay...så er der mening med galskaben. Troede et kort øjeblik at det var noget andet end et lyn der slog ned i træet. PYHA!
#15 davenport 18 år siden
#16 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#17 aknot 18 år siden
#16 Tak, sender en varm ørken tank og håber det er ved at vende til det positive i din lejer.
Efter morgenmad (kl. er 08:51 her) siger vi farvel til Las Vegas og kører til Boulder City, Hoover Dam og Grand Canyon, hvor vi i morgen forhåbentlig skal ud og flyve helikopter :)
big smile BIG SMILE!
#18 filmz-Kadann 18 år siden
http://newz.dk/paramount-betalt-for-at-droppe-blu-...
Der er vist en der trænger til at se "Blade Runner" igen. :)
#19 mini_jette 18 år siden
Ellers går en del af min tid disse dage med at arbejde, og ISÆR med at bande grundigt og længe over at min computer er i smadder...igen! Nu viser det sig imidlertid at garantien stadig dækker på computeren, så i det mindste skal jeg ikke betale for det, men den skal selvfølgelig sendes ind til et værksted...med under 2 uger inden jeg starter i skole igen...skønt! især når man er på et IT studie:S
#20 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***