#173 Jeg havde næsten opgivet på forhånd, pga. mine tidligere erfaringer med lortesitet, men spurgte 2 minutter i 10, min kollega på jobbet om ikke også han lige gad kigge på deres netside. Jeg sad som sædvanlig fast, hvorimod han røg ind med det samme og jeg kunne så overtage hans session. Jep, jeg er en fucking lucky bastard lige nu.
Nu skal jeg blot finde ud af, hvad fanden jeg skal med dem. Om jeg skal bytte dem til billetter til koncerten i London eller Paris. Men det er jo en lykkelig spekulation. Lige nu er jeg lykkens pamjulefis.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 172 og 173 Ja, der er nogen som ka' ... jeg er blevet lovet 2 billetter i Forum i Fona og skal hente dem efter arbejde i dag, men efter sidste gangs fiasko råber jeg ikke jubiii før jeg sidder med dem i hænderne :-/
Ja, det er så region 1 og da jeg ikke kan se region 1 endnu, fordi Toldservice (haha) ikke har fået fingeren ud endnu med min PS3'er, så måtte jeg gense Wings For Wheels dokumentaren. Ikke et dårligt valg :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det var så første dag på det nye studie, sidefaget (eller tilvalget som det så fint hedder nu) litteratur og formidling. Det virkede ok, bliver interessant med praktik (hvis jeg da kan finde noget).
Og nå ja, så fik jeg afleveret min bachelor i dag! Wohoo!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#171 Bates 18 år siden
#172 filmz-Bruce 18 år siden
#173 wiseguy 18 år siden
#174 filmz-Bruce 18 år siden
Nu skal jeg blot finde ud af, hvad fanden jeg skal med dem. Om jeg skal bytte dem til billetter til koncerten i London eller Paris. Men det er jo en lykkelig spekulation. Lige nu er jeg lykkens pamjulefis.
#175 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 172 og 173 Ja, der er nogen som ka' ... jeg er blevet lovet 2 billetter i Forum i Fona og skal hente dem efter arbejde i dag, men efter sidste gangs fiasko råber jeg ikke jubiii før jeg sidder med dem i hænderne :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#176 filmz-Bruce 18 år siden
Ja, det er så region 1 og da jeg ikke kan se region 1 endnu, fordi Toldservice (haha) ikke har fået fingeren ud endnu med min PS3'er, så måtte jeg gense Wings For Wheels dokumentaren. Ikke et dårligt valg :)
#177 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Jeg har haft travlt hele dagen og får det sikkert også de kommende dage :)
#178 filmz-Bruce 18 år siden
#179 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
#180 lagoni 18 år siden
Og nå ja, så fik jeg afleveret min bachelor i dag! Wohoo!