Jeg sidder og tænker lidt over hvad jeg skal gøre i forhold til HD DVD, da afspilleren jeg havde udset mig, ikke helt ser ud til at leve op til mine forventninger, baseret på de anmeldelser jeg har læst.
Indtil videre ser det i hvertfald ud til at jeg kaster penge efter XE1'eren, for at sikre mig at den lever op til mine forventninger, men ok, det kan jo heller ikke være helt skidt, trods alt. :)
Tjaaa så skete det ... min mor døde fredag formiddag :...-( .... og har derfor brugt det meste af dagen på en masse praktiske ting omkring dette.
Tak til alle jer (you know who you are !) som gennem de sidste måneder er kommet med opmuntrende kommentarer og anden støtte såvel her, som udenfor filmz/cyperspace - det har været guld værd - Tak !
#34 - Meget trist at høre, også de dybeste medfølelser fra mig. Hun (og hele jeres familie) har godt nok også haft det hårdt det sidste stykke tid, håber din mor har det godt nu, hvor hun end må være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#34 Det var virkelig trist. Du har også min medfølelse til dig og dine i denne krævende tid. Jeg var netop til en begravelse for et kært familiemedlem i sidste uge, og det var virkelig en sørgelig oplevelse. Jeg håber bare at man med tiden kommer til at mindes dem mens de var i fuld vigør, og ikke som de var til sidst.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Det er virkelig trist. Og aldrig en særlig spændende ting at gennemleve. Mistede min far (46 år gammel) for 2 år siden. Og det er det hårdeste jeg nogensinde har været vidne til. Så jeg håber du klarer dig igennem den næste svære tid. Vi på Filmz skal nok være der...
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#34 Kondolerer. Det har været en alt for hård tid for dig og din familie. Håber du kommer ud på den anden side og kan begynde og opfylde dine drømme med Carol.
#39 Ked af at høre, det må have været hårdt. Det er en alt for ung alder at gå bort i.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 BN 18 år siden
#32 filmz-Kadann 18 år siden
Indtil videre ser det i hvertfald ud til at jeg kaster penge efter XE1'eren, for at sikre mig at den lever op til mine forventninger, men ok, det kan jo heller ikke være helt skidt, trods alt. :)
#33 elwood 18 år siden
Tror dog jeg bare nøjes med guitar pakken til og starte med, på den måde har jeg også to guitare til GH 2.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#34 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
.... og har derfor brugt det meste af dagen på en masse praktiske ting omkring dette.
Tak til alle jer (you know who you are !) som gennem de sidste måneder er kommet med opmuntrende kommentarer og anden støtte såvel her, som udenfor filmz/cyperspace - det har været guld værd - Tak !
God weekend !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#35 cyberzed 18 år siden
#36 dyg 18 år siden
#37 Benway 18 år siden
#38 davenport 18 år siden
#39 Guts 18 år siden
Kondolerer også!
Det er virkelig trist. Og aldrig en særlig spændende ting at gennemleve. Mistede min far (46 år gammel) for 2 år siden. Og det er det hårdeste jeg nogensinde har været vidne til. Så jeg håber du klarer dig igennem den næste svære tid. Vi på Filmz skal nok være der...
#40 filmz-Bruce 18 år siden
#39 Ked af at høre, det må have været hårdt. Det er en alt for ung alder at gå bort i.