Har lige fået bestilt følgende fra CD-WOW: (24 timers tilbud)
DVD Region 2 Million Dollar Baby DVD Region 2 Die Hard 2: Special Edition (2 Disc Set) DVD Region 2 Naked Gun 2 1/2 The Smell of Fear DVD Region 2 Wind Chill
Amount: 16.96 GBP
Så ca. 161.98 kr. - Plejer normalt ikke at falde for sådanne tilbud, men nu havde jeg lige lyst til at bestille lidt film :P
Jeg synes ikke deres priser i deres 24-timers-kampagner plejer at være anderledes end de normale priser... Men normalt har de også tit billige varer, så helt slemt er det ikke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#144 Ok det kan godt ske :) er kun 2. gang jeg bestiller derfra, så har ikke været medlem så længe endnu. Men ja generelt har de billige priser, men "problemet" er, at mange af de billige film enten er en underlig region eller ikke har undertekster eller lign.
Hvis man har en regionsfri afspiller, er der mange penge at spare ved deres R3. Jeg gider selv ikke købe der mere efter man nu skal logge på netbank for at betale, det virker for besværligt og suspekt og deres service er vist dalet en del siden deres storhedstid.
Det er ærgeligt, for der er ikke mange andre steder med fri fragt og ingen toldrisiko.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Har hentet andet firmware til min afspiller, så den bl.a. er blevet regionsfri :) så det er egentlig ikke et problem for mig.
Synes også deres betalingssytem er lidt besværligt, men suspekt? håber da ikke de er en fusker-virksomhed, for mig virker de da for "store" til at være det :O. Det var kun besværligt at oprette en bruger syntes jeg, men når man har en bruger, tager det ikke mange minutte at logge ind og betale.
Det med fri fragt og ingen toldrisiko er nok også de største grunde til at man gider handler der :)
Og mht. til service, så virker det da til at den er rimelig ok. Min første bestilling derinde fra var Die Hard 4.0 Ultimate Action Edition. Der var gået de 7 arbejdsdage, eller hvor meget max. leveringstid nu er på, og jeg havde stadig intet modtaget.
Jeg skrev til dem, og samme aften modtog jeg et svar med en undskyldning og at min ordre med det samme ville blive sendt igen (Da PostDK nok har fucked up med den første), og 2 dage senere modtog jeg så DVD'en, det var da rimelig acceptabelt efter min mening :)
#147 Hehe så den godt for et par timer siden, ja det er rimelig fantastisk. Men prøv at læse nogle af de kommentarer derinde på EB, folk er virkelig underlige og negative. :S
#141 davenport 17 år siden
http://aycu09.webshots.com/image/48808/20014137813...
http://aycu08.webshots.com/image/49967/20014889632...
Synes faktisk resultatet blev ganske godt, i betragtning af at jeg ikke kan finde ud af at banke et søm i en lort...
#142 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#143 icetea 17 år siden
DVD Region 2 Million Dollar Baby
DVD Region 2 Die Hard 2: Special Edition (2 Disc Set)
DVD Region 2 Naked Gun 2 1/2 The Smell of Fear
DVD Region 2 Wind Chill
Amount: 16.96 GBP
Så ca. 161.98 kr. - Plejer normalt ikke at falde for sådanne tilbud, men nu havde jeg lige lyst til at bestille lidt film :P
#144 lagoni 17 år siden
#145 icetea 17 år siden
#146 lagoni 17 år siden
Det er ærgeligt, for der er ikke mange andre steder med fri fragt og ingen toldrisiko.
#147 filmz-sanjo 17 år siden
#148 elwood 17 år siden
26. marts 2008 14:20 Anmeldt til senere afhentning på 8250 Egå
Jeg tolker det umiddelbart som om at posten har været her, hvor jeg ikke var hjemme, synes bare det underligt der ikke lægger en seddel så.
Eller er det mig som misfortolker beskeden på trackn'trace ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#149 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, det er normalt hvad det betyder.
#150 icetea 17 år siden
Har hentet andet firmware til min afspiller, så den bl.a. er blevet regionsfri :) så det er egentlig ikke et problem for mig.
Synes også deres betalingssytem er lidt besværligt, men suspekt? håber da ikke de er en fusker-virksomhed, for mig virker de da for "store" til at være det :O. Det var kun besværligt at oprette en bruger syntes jeg, men når man har en bruger, tager det ikke mange minutte at logge ind og betale.
Det med fri fragt og ingen toldrisiko er nok også de største grunde til at man gider handler der :)
Og mht. til service, så virker det da til at den er rimelig ok. Min første bestilling derinde fra var Die Hard 4.0 Ultimate Action Edition. Der var gået de 7 arbejdsdage, eller hvor meget max. leveringstid nu er på, og jeg havde stadig intet modtaget.
Jeg skrev til dem, og samme aften modtog jeg et svar med en undskyldning og at min ordre med det samme ville blive sendt igen (Da PostDK nok har fucked up med den første), og 2 dage senere modtog jeg så DVD'en, det var da rimelig acceptabelt efter min mening :)
#147 Hehe så den godt for et par timer siden, ja det er rimelig fantastisk. Men prøv at læse nogle af de kommentarer derinde på EB, folk er virkelig underlige og negative. :S