#150 - jeg har bare ikke lyst til at skulle gennem min netbank for at betale, synes ikke kodeordet burde tastes ind i forbindelse med køb. Hvad gør man desuden hvis man sidder ved en anden pc, skal man så rende rundt med sin netbanknøgle hele tiden?
Der har været nogle problemer med de måske var 'fuskervirksomhed', men det var noget med bøjning af regler og påvirkede ikke som sådan kunderne udover at den danske side lukkede. Men mange har ventet læææænge på forsendelser derfra og ikke fået andet end en (indrømmet, de laver yderst høflige undskyldninger) undskyldning og besked om det tog lidt længere tid.
Du havde forresten ikke behøvet oprette en bruger for at købe der :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#151 Nej du har vel ret i at det kan være træls at skulle skrive sit kodeord, men på den anden side, er man vel den eneste der kan logge på, når man nu har den der nøgle på sin pc. Jeg køber som regel kun fra min egen pc, så det er ikke det store problem, men ja, for folk der ikke gør er det :)
Hehe ja deres undskyldninger er høflige men er godt klar over at alle kunder nok får samme procedure :P går ud fra det bare er et "standard" svar fra deres side af.
Synes da ikke jeg kunne komme videre uden at lave en bruger, nå men pyt :D
#151 lagoni 17 år siden
Der har været nogle problemer med de måske var 'fuskervirksomhed', men det var noget med bøjning af regler og påvirkede ikke som sådan kunderne udover at den danske side lukkede. Men mange har ventet læææænge på forsendelser derfra og ikke fået andet end en (indrømmet, de laver yderst høflige undskyldninger) undskyldning og besked om det tog lidt længere tid.
Du havde forresten ikke behøvet oprette en bruger for at købe der :)
#152 icetea 17 år siden
Hehe ja deres undskyldninger er høflige men er godt klar over at alle kunder nok får samme procedure :P går ud fra det bare er et "standard" svar fra deres side af.
Synes da ikke jeg kunne komme videre uden at lave en bruger, nå men pyt :D
#153 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#154 filmz-Rawnii 17 år siden
#155 elwood 17 år siden
Og så skal de i ovnen, så de er klar til senere idag, hvis der nu sku dukke nogle op 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#156 filmz-Bruce 17 år siden
#157 elwood 17 år siden
Så jeg kan være klar til evt. gæster.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#158 tiany 17 år siden
#159 Benway 17 år siden
#160 filmz-Bruce 17 år siden