Jeg er alene hjemme, så jeg vælter rundt og hører gammelt grunge og spiller luftguitar :D Mother Love Bone, Tempel of the Dog, Nirvana, Green River, Pearl Jam, Screaming Trees, Mudhoney osv :D:D + øl!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har lige fået lavet et par huller til baghøjttalere, så nu skal jeg lige have taget mig sammen til at få støvsuget (koksvægge er lort) og have fikset de sidste par småting, så er de på plads.
Så skal der rykkes lidt rundt på anlægget, så det hele er klart til næste uge, hvor jeg køber surroundreceiver. :)
#201 DarkLight 17 år siden
#202 davenport 17 år siden
Mother Love Bone, Tempel of the Dog, Nirvana, Green River, Pearl Jam, Screaming Trees, Mudhoney osv :D:D
+ øl!
#203 filmz-Kadann 17 år siden
Så skal der rykkes lidt rundt på anlægget, så det hele er klart til næste uge, hvor jeg køber surroundreceiver. :)
#204 dyg 17 år siden
#205 filmz-Kadann 17 år siden
Ja, jeg napper en Denon 1908. Efter min oplevelse med ze germans, varmen fra 605'eren og problemet med DTS-HD MA, springer jeg Onkyo over.
Så må jeg bare håbe på at PS3'eren får DTS-HD MA understøttelse i den nærmeste fremtid, eller leve uden. :)
#206 icetea 17 år siden
Ja det er close call! Det er nok også noget af det ekstramateriale jeg husker bedst fra serien.
#207 filmz-Narniabæver 17 år siden
Men da jeg skulle hjem med bussen til Kolding var der pludselig skyderi og skrigen i byen, imens at der kom en flok redningsvogne.
#208 elwood 17 år siden
Satme lang tid side jeg har været det, god oplevelse, og så holder Worms MP stadigvæk, selv om jeg tabte hver kamp 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#209 DarkLight 17 år siden
#210 filmz-Bruce 17 år siden