Gravatar

#211 mr gaijin 17 år siden

#210 Og det værste er, at den slags ulykker forekommer ofte, men bliver netop derfor sjældent bragt.

Jeg sidder og lægger en sidste hånd på analyserapporter til et tværmedielt mediekoncept. Det er en smule mere sexet, end det lyder. Men ikke meget.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#212 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 210 Helt enig :-/ ... tænker med gru tilbage på sidste år da min ene søn og hans venner kørte galt og timer indtil jeg var sikker på han var okay - puuha ... mine bedste tanker gå til resten af familien.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#213 Bates 17 år siden

Vil lune mig et stykke hindbær tærte (med creme fraiche), og sætte et afsnit "Twin Peaks" på dvd'en.
Gravatar

#214 filmz-Bruce 17 år siden

Træt som ind i h...... efter endnu en dags knoklen, men vil smutte til squash og få brændt nogle kalorier af nu.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#215 filmz-jonasgr 17 år siden

Tror jeg vil gå i seng efter en af de dage hvor man bare skulle være blevet i sengen og aldrig stået op. Jeg gad godt at vide hvem det er som har været sur på mig i dag.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#216 frankdrebin 17 år siden

Sidder lige og ser afsnit 12 af Prison Break på nettet. Efter at have set afsnit 13 på tv3 tidligere i aften, kunne jeg ikke vente :)

Tager bare så forbandet lang tid at loade !
Gravatar

#217 chandler75 17 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: