Har lige set "Around Smith" med Jack Nicholson. Endnu en god præstation fra hans side. Tror ikke, jeg har set en eneste film med ham, hvor han spiller dårligt..
Så er efterårsferien ved at være forbi for mit vedkommende.. Tiden går alt for stærkt! ;)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Er lige hjemme for en kort bemærkning, vi er i fuld gang med vores nye film oppe i Nord Djursland, dvs. de herre Gi-Jones, Netrom1 og undertegnede, men jeg må sku nok holde min kæft med andet indtil videre hehe, det er den film som der er blevet nævnt lidt om herinde i løs omtale.
Det er spændende og hårdt, vi har netop i de sidste uger boet sammen med alle skuespillerne, hvor vi har optaget på livet løs, nat og dag, så det har tæret en del på os alle sammen, men fra mandag af og til slutningen af måneden... så gør vi det sku igen 8-)
Nå men jeg vil til og spise lidt pizza og nyde en god årgang Cola, jeg vender tilbage i starten af November.
btw. Chrystalstar1200 og Bruce, en af skuespillerne kommer fra teateret af, og har lavet en del musicals, og teaterstykker, så han går rundt og stepdanser, og synger Musicals, og The Ratpack konstant, god underholdning, og så laver han en fantastisk Imitation af David Attenborough, så jeg var lige nødt til at supplere med min Poul Thomsen Imitation 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Efter en kedelig kamp mellem AaB og FCK, er jeg gået i gang med at anmelde "Codename: The Cleaner" - om muligt en af de værste komedier jeg har set til dato. Ikke engang som sviner, går den rigtigt an!
Efter en uge uden musik, sidder jeg nu og hører Bruce's Magic igen og jeg er lige målløs. Han har definitivt skudt papegøjen for første gang i over 20 år. For satan, man sidder næsten og kører på [], hvor er det dog et imponerende godt og alsidigt album, med numre, som kunne gå direkte ind på hans allerbedste plader. Og endnu engang bakket op af et uhørt stærkt tekstmateriale. Du gjorde det sgu, inden du døde!!! Luv ya!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#181 wiseguy 18 år siden
#182 filmz-Bruce 18 år siden
#183 filmz-Aras 18 år siden
Så er efterårsferien ved at være forbi for mit vedkommende.. Tiden går alt for stærkt! ;)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#184 elwood 18 år siden
Det er spændende og hårdt, vi har netop i de sidste uger boet sammen med alle skuespillerne, hvor vi har optaget på livet løs, nat og dag, så det har tæret en del på os alle sammen, men fra mandag af og til slutningen af måneden... så gør vi det sku igen 8-)
Nå men jeg vil til og spise lidt pizza og nyde en god årgang Cola, jeg vender tilbage i starten af November.
btw. Chrystalstar1200 og Bruce, en af skuespillerne kommer fra teateret af, og har lavet en del musicals, og teaterstykker, så han går rundt og stepdanser, og synger Musicals, og The Ratpack konstant, god underholdning, og så laver han en fantastisk Imitation af David Attenborough, så jeg var lige nødt til at supplere med min Poul Thomsen Imitation 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#185 filmz-jonasgr 18 år siden
Tror jeg vælger bilerne.
'Cause I'm evil"
#186 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#187 elwood 18 år siden
jeg kan kun søge på DVD film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#188 DarkLight 18 år siden
Hvis der er noget bedre at lave en lørdag, så send lige en pige denne vej. Ellers tror jeg sgu ikke den kan slås :P
#189 dolphinfriendly 18 år siden
#190 filmz-Bruce 18 år siden
Efter en uge uden musik, sidder jeg nu og hører Bruce's Magic igen og jeg er lige målløs. Han har definitivt skudt papegøjen for første gang i over 20 år. For satan, man sidder næsten og kører på [], hvor er det dog et imponerende godt og alsidigt album, med numre, som kunne gå direkte ind på hans allerbedste plader. Og endnu engang bakket op af et uhørt stærkt tekstmateriale. Du gjorde det sgu, inden du døde!!! Luv ya!!!