Gravatar

#191 filmz-jonasgr 18 år siden

Har fundet en side, hvor man kan lære tysk online. Det vil sige man lærer det nok ikke helt på den måde, men man kan da øve sig i noget grammatik osv.

Og jeg huskede åbenbart ikke forkert fra folkeskolen og gymnasiet, tysk er stadigvæk ligeså svært.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#192 filmz-Aras 18 år siden

#191 - Vær glad for, at du ikke har fransk..! :(
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#193 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 190 Ja, jeg lytter også til det igen online, mens jeg vente på CD'en :)

Har efter vores lyt på Onkyoen 75 % besluttet mig for at hente den på mandag. Det som stadig bringer lidt tvivl er varmen som anmelderne nævner gør mig stadig betænkelig :-/

Med hensyn til højttalerne venter jeg til vi har hørt gulv modellerne og ikke mindst centeren.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#194 filmz-jonasgr 18 år siden

#192 Jeg har skam haft fransk og ja der er grammatikken endnu værre. Og i øvrigt også et forfærdeligt sprog.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#195 filmz-Bruce 18 år siden

#193 Det bliver spændende :) Det med varmen, kommer meget an på dit rum. Vil det blive et problem for dig/jer i det rum den skal stå, at den står og afgiver varme? Det sted den står?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#196 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Tjaaa hvis det nu står i stuen, så slipper man for at bruge varmeapparatet måske ;)

Har tænkt på dette rack til hele systemet ...

http://www.hifibitz.co.uk/product.asp?id=798

Det der lærred vi så gør jo at HD rykker nærmere uden at tage plads ;)

Er meget fristet af at få en god start på et Soround anlæg (som også lyder godt i 2 kanaler) som tilmed vil være nemt at tage med os hvis vi flytter ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#197 filmz-Aras 18 år siden

#194 - Pine! Så har du haft det dobbelt så hårdt! :P
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#198 mini_jette 18 år siden

Har holdt fødselsdag i aften for nogle få men gode venner fra før verden gik af lave...og nu sidder jeg så i en lejlighed, der seriøst trænger til en kærlig hånd, med en opvask jeg end ikke kan se over, med nogle små hygge-gaver spredt rundt omkring og tænker: "damn, en dejlig aften....hvorfor er det nu vi ikke gør det noget oftere?"
Anyways...Et af livets små mysterier, som jeg helt sikkert ikke finder svaret på i aften! Imorgen står den på sæsonens første håndboldkamp...så jeg må hellere skride mod dynerne:D

Godnat..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#199 filmz-Bruce 18 år siden

Sidder og hører Herbert Von Karajan Berliner Philharmoniker Beethovens symfoni 1. Jeg er ked af at måtte sige det Springsteen, Stones og U2. I gør det godt for jeres tid, men man pissede på jer for 200 år siden!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#200 davenport 18 år siden

Crystalstar - et godt råd: hold dig væk fra glas til rack. Du kan ikke lave andet end at støve af. (Måske med nanocover ;))
Jeg blev meget træt af glas og støv, og holder mig herefter til træ. Støv er der selvfølgelig altid, men det springer ikke på samme måde i øjnene.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: