Gravatar

#111 davenport 18 år siden

Komandusen er i commandohumør i dag... Åh, Gud!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#112 HonoDelLoce 18 år siden

Så kom dagen i går, hvor jeg for første gang fik bevæget mig ud på kødmarkedet igen efter eks'en sprang af fadet for næsten et år siden nu.. Det var skam ikke første gang, jeg var ude og sondere terrænet - men det var første gang jeg fik taget mig sammen til at prøve at gøre noget ved det.. Og det var dælme rart..

Den sødeste pige (eller kvinde? - whatever) jeg kan forestille mig.. Normalt en jeg ville betegne som way out of my league, og med mit held bliver det garanteret også ved hyggen i går - men det var til gengæld en hel perfekt aften for the scrapbook så..

Nu sidder man så her - skal man ringe til hende..? Hmm..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#113 Bony 18 år siden

#112 - Tillykke med den længe ventede succes.. :)

Jeg ville ringe og invitere hende på en såkaldt "tømmermandsmiddag".. Evt. med efterfølgende reparations-kaffe/latté/te på nærmeste café. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#114 HonoDelLoce 18 år siden

Jo tak, jeg overvejer det også kraftigt..

Problemet er, at jeg ved, at hun i dag skulle passe noget familie-nogets afkom :) Men ved ikke helt præcist hvornår :)

Og så er der jo også risikoen for at blive affejet ved kasse 1.. Og det har man men vel aldrig lyst til sådan dagen derpå :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#115 Bony 18 år siden

#114 - Man kan jo sige at hvis det er hende selv som har givet dig nummeret - og du ikke har skaffet det af andre snørklede veje - så er risikoen for at blive fejet væk heldigvis ikke så stor igen. ;)
Hvis hun selv har givet dig nummeret synes jeg bestemt du skal give det et forsøg. Ville under alle omstændigheder være ærgeligt at lade chancen passere. :)

Det kunne jo også være en mulighed at få fat i hende inden hun skal være babysitter så der er mulighed for at få aftalt noget til når hun var færdig..! ;)
Gravatar

#116 HonoDelLoce 18 år siden

Tjooo, hun har da selv givet mig nummeret - men det er nu et stykke tid siden.. Vi har bevæget os lidt rundt i venne-manegen i et kort stykke tid, før jeg i går fik taget mig sammen til at gøre mere ved det..

As we speak er situationen dog den, at hun har valgt søndags-metoden med at skrive en sms til mig - og jeg har lige nu jævnt svært ved at vurdere min position i forhold til hende.. Men det er vel et spørgsmål om at spørge lige ud.. Eller ....?
Gravatar

#117 davenport 18 år siden

Du får højst et nej, og hvis du ikke gør noget, sker der heller ikke noget.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#118 Bony 18 år siden

#116 - Ja.. Som Dave siger kan du højst få et nej. Hvis sms'en ikke er direkte afvisende er det da bare med at få spurgt. Især hvis der er tvivl. For sæt hun har samme tvivl? :)

OT (fra denne snak): Har lige oprettet mig som bruger på DVDpacific og nu spørger den om foretrukne shipping method. Hvilken skal jeg vælge?

DHL, FedEx, UPS, Swede Prem., Swede Stand., USPS Prior., USPS Surf.? Blev ekstra forvirret blot ved at skrive det. :)
Gravatar

#119 HonoDelLoce 18 år siden

Wise words from the Bacon-king.. :D

Men.. Ja, er det ikke i sådanne situationer, at mænd er allermest wimpede..? Jeg er da i hvert fald, så det gør en ting :)

Puh ha - måske er det også bare frygten for igen at skulle droppe håbet, der er for nærgående.. Hvilket jo i sig selv er for dumt, for har man så ikke allerede droppet håbet alligevel ..?

I fail either way.. Lad os se hvad hun siger.. :D

Gravatar

#120 Bony 18 år siden

#119 - I fail either way..

Der er også den mulighed at hun er frisk og at det udvikler sig til noget godt. Positiv indstilling er vejen frem. :)

Skriv ny kommentar: