Har set traileren til There Will Be Blood. Hold da op, den ser fantastisk spændende ud. Den har en følelse af gammel klassisk film over sig og tænke sig, at Daniel Day Lewis endelig kommer tilbage til lærredet igen. Herligt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg overvejer at starte en blog - et koncept jeg ellers altid har fundet underligt - om operationen, noget jeg godt selv kunne ha' brugt tidligere, da Århus Hospital ikke er de mest informative. Nogen der ved et godt sted man kan oprette sådan noget?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#103 Jeg bruger selv wordpress på min hjemmeside/blog og det kan varmt anbefales, jeg havde heller ingen erfaring med blogge da jeg startede, men Wordpress er lige til at gå til.
Er på vej ind til AWE's halloween-hygge-ting på Magstræde 12-14, Kbh. for at drikke mig en kæp i øret, mens modellen sidder hjemme og skriver opgave. Håber at møde nogle af jer andre derinde. Det ser i hvert fald ud til, at en pæn del af Uncuts forum kommer.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Er lige færdig med weekend rengøringen. Var i byen igår, for første gang i et par år, og det var ret fedt. Min ven (Agenten herfra filmz) spillede med sit dødsmetalorkester Malicious Rampage, så der var blod og sved. (Udklædninger) Så tog vi hjem til mig og jeg kom først i seng halv fem, så det blev sent før jeg kom op. Skulle have været til 125års jubilæum på min folkeskole i dag, men magtede det ikke lige. Kæresten er ikke hjeme, så her er fredeligt. Dejligt sådan en lørdag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#101 filmz-Kadann 18 år siden
#102 filmz-Bruce 18 år siden
#103 lagoni 18 år siden
#104 dyg 18 år siden
#105 filmz-Bruce 18 år siden
Squarespace
Livejournal
#106 filmz-Kadann 18 år siden
http://urbanblog.dk/
#107 filmz-Bruce 18 år siden
Nu mangler vi bare fængselsstraffe for paparazzier, så kan det være verden bliver et bedre sted.
#108 aknot 18 år siden
#109 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#110 davenport 18 år siden
Var i byen igår, for første gang i et par år, og det var ret fedt. Min ven (Agenten herfra filmz) spillede med sit dødsmetalorkester Malicious Rampage, så der var blod og sved. (Udklædninger)
Så tog vi hjem til mig og jeg kom først i seng halv fem, så det blev sent før jeg kom op.
Skulle have været til 125års jubilæum på min folkeskole i dag, men magtede det ikke lige.
Kæresten er ikke hjeme, så her er fredeligt. Dejligt sådan en lørdag.