Føj, det lyder ikke rart!! Har en mild grad af dentofobi.
..Min postkasser bliver ved at være tom. Ingen bog, ingen tilbud om jobsamtaler.. Øv! Påvirker den chaufførstrejke egentlig pakkepost fra Play. når jeg bor i Jylland?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige fået ny mobiltelefon med posten, en Nokia 6070 fra Telmore, så sidder nu og prøver at pille simkortet ud af en ældgammel Ericsson jeg havde lånt. Bagcoveret skal åbenbart skrues af, ikke nemt.
Har desuden været ved øjenlæge og fået bekræftet at alt gik godt med øjet, ender højst sandsynligt på -3,5. Ikke ekstremt lavt, men tilfredsstillende.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#135 Godt at høre :) Må du kunne nyde film endnu mere nu :)
Ved at lave spaghetti til den lille :) Og ender højst sandsynligt på en 14 dages Orlando oplevelsestur næste sommer med en ven og hans to unger. Super!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#137 - det er meningen i teorien, men i praksis er det umuligt at fjerne 12 styrker sådan vupti (lægernes forklaring, jeg syntes ikke smerterne kunne puttes under den betegnelse...), ved denne operation regnede de med ca 9 styrker mindre, det bedste der kan gøres er nok 10.
Man kan så tænke over om det er det værd, for rent praktisk skal jeg jo stadig bruge briller og linser. Men det er altså fantastisk at kunne se bedre - jeg kan se min kæreste når jeg vågner, jeg kan se shampooen i badet og alt muligt! Det er en helt ny verden :)
#138 - jeg kommer til at få briller, der gør jeg kan se tv'et tydeligt fra der hvor jeg normalt sidder, så det bliver en helt ny filmoplevelse :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#131 davenport 18 år siden
#132 filmz-Bruce 18 år siden
Mov klip, så nok bedst at downloade.
#133 Bates 18 år siden
Ej det var faktisk ikke så slemt. Kun for pengepungen.
#134 davenport 18 år siden
..Min postkasser bliver ved at være tom. Ingen bog, ingen tilbud om jobsamtaler.. Øv!
Påvirker den chaufførstrejke egentlig pakkepost fra Play. når jeg bor i Jylland?
#135 lagoni 18 år siden
Har desuden været ved øjenlæge og fået bekræftet at alt gik godt med øjet, ender højst sandsynligt på -3,5. Ikke ekstremt lavt, men tilfredsstillende.
#136 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Lytter til "Magic" for gud ved hvilken gang og laver ansættelsessager :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#137 chandler75 18 år siden
#138 filmz-Bruce 18 år siden
Ved at lave spaghetti til den lille :) Og ender højst sandsynligt på en 14 dages Orlando oplevelsestur næste sommer med en ven og hans to unger. Super!
#139 lagoni 18 år siden
#137 - det er meningen i teorien, men i praksis er det umuligt at fjerne 12 styrker sådan vupti (lægernes forklaring, jeg syntes ikke smerterne kunne puttes under den betegnelse...), ved denne operation regnede de med ca 9 styrker mindre, det bedste der kan gøres er nok 10.
Man kan så tænke over om det er det værd, for rent praktisk skal jeg jo stadig bruge briller og linser. Men det er altså fantastisk at kunne se bedre - jeg kan se min kæreste når jeg vågner, jeg kan se shampooen i badet og alt muligt! Det er en helt ny verden :)
#138 - jeg kommer til at få briller, der gør jeg kan se tv'et tydeligt fra der hvor jeg normalt sidder, så det bliver en helt ny filmoplevelse :)
#140 gi-jones 18 år siden