Tak og ja, det er nogle seriøse hinkesten, ca 6 mm på det tykkeste sted. De er endda slebet tyndere (kostede næsten 1000 kr) for at jeg ville kunne blinke... Det er i sådanne tilfælde man føler sig enormt nørdet :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg overvejer at prøve linser igen - selvom de to andre gange jeg brugte dem, var jeg aldrig rigtig dus med dem - syntes hurtigt, mine øjne blev tørre og generede. Det er dog over 10 år siden, så jeg ved ikke, om der er kommet nye typer linser...
Jeg skal have en højere styrke, men det huer mig ikke at skulle have tykkere glas (mine er omkr. 4 mm. på det tykkeste sted i siden, ca. 2 i midten), og det med operationen er jeg ikke meget for... jeg venter lige og ser hvordan det går med dig, lagoni :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jo, brugte for det meste linser, men det er ikke sundt at bruge dem konstant, så havde (og skal stadig have) briller som supplement. Det er også rarest til tider, specielt hvis man er syg.
Og ja, jeg vil også tro der er kommet bedre linser nu :) Mine tørrede også rimelig hurtigt ud, men tror heller ikke det var den bedste kvalitet. Prøvede dagslinser kort engang, de var yderst irriterende. Hvis man holder sig til bløde månedslinser, skal det nok gå.
Jeg er nu glad for jeg blev opereret, men må lige se hvordan det går de næste par måneder :)
Men udover at snakke operation, så er jeg lige nu ved at skrive novelle til uni og svælger lidt i selvfedhed over hvor godt jeg selv synes jeg skriver :) Nu må vi se om min lærer er enig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
When you walk through a storm, Hold your head up high, And don't be afraid of the dark. At the end of a storm, There's a golden sky, And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Though your dreams be tossed and blown...
Dejligt med en lille 8-0 sejr der.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Damn! En af mine venner har fået Apple TV og har formået at oprette kontoen således, at han kan købe og se de amerikanske TV serier, når de udsendes. Den skal jeg lige have funderet ud!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Keder mig foran computeren... Er nået så vidt, at jeg læser nyheder på Newz.dk, som jeg ikke forstår, bare for at lave et eller andet. Vejret er skod, og hunden piver fordi den hele tiden vil ud.
Jeg savner i den grad forandring! (Evt. ifa. 11.3 mill.)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 lagoni 18 år siden
#142 chandler75 18 år siden
Jeg overvejer at prøve linser igen - selvom de to andre gange jeg brugte dem, var jeg aldrig rigtig dus med dem - syntes hurtigt, mine øjne blev tørre og generede. Det er dog over 10 år siden, så jeg ved ikke, om der er kommet nye typer linser...
Jeg skal have en højere styrke, men det huer mig ikke at skulle have tykkere glas (mine er omkr. 4 mm. på det tykkeste sted i siden, ca. 2 i midten), og det med operationen er jeg ikke meget for... jeg venter lige og ser hvordan det går med dig, lagoni :)
#143 lagoni 18 år siden
Og ja, jeg vil også tro der er kommet bedre linser nu :) Mine tørrede også rimelig hurtigt ud, men tror heller ikke det var den bedste kvalitet. Prøvede dagslinser kort engang, de var yderst irriterende. Hvis man holder sig til bløde månedslinser, skal det nok gå.
Jeg er nu glad for jeg blev opereret, men må lige se hvordan det går de næste par måneder :)
Men udover at snakke operation, så er jeg lige nu ved at skrive novelle til uni og svælger lidt i selvfedhed over hvor godt jeg selv synes jeg skriver :) Nu må vi se om min lærer er enig.
#144 dyg 18 år siden
Hold your head up high,
And don't be afraid of the dark.
At the end of a storm,
There's a golden sky,
And the sweet silver song of a lark.
Walk on through the wind, Walk on through the rain,
Though your dreams be tossed and blown...
Dejligt med en lille 8-0 sejr der.
#145 filmz-Kadann 18 år siden
Der er bunkevis af disse små, meget underholdende, filmklip. :)
#146 gi-jones 18 år siden
#147 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#148 davenport 18 år siden
(Men tag den store pung med!!!)
#149 filmz-Bruce 18 år siden
#150 davenport 18 år siden
Vejret er skod, og hunden piver fordi den hele tiden vil ud.
Jeg savner i den grad forandring! (Evt. ifa. 11.3 mill.)