Hvem fanden finder på at gøre rent i personaleforeningsrummet midt i frokostpausen? Det er sgu da på det tidspunkt, der er allermest run på bordfodbold-bordene. Gah!
Og hvem hulen finder på at putte citron i kartoffelmos?! Føj!
Godt jeg skal på teambuilding nu!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Sidder og ser direkte pressemøde om Michael Rasmussens exit fra touren. Han nævnte at det var grundet "ægteskabelige problemer han ikke vil komme nærmere ind på endnu", at han havde løjet omkring hvor han havde opholdt sig inden touren.
Lidt sjovt eftersom at herskegut var inde på lidt af det samme allerede i juli. :D
Har netop modtaget World Whitout End, og er godt 40 sider henne. Den er virkelig god, så det skal jeg fordrive dagen med. Skal dog lige have et opkald fra sygedagpenge igennem før jeg kan slappe af. Men hun virker nu meget sød, hende der har sagen, så tror ikke der bliver bøvl der. Og så er der jo bold i aften, som man kan se frem til. (Ville i den forbindelse ønske, at jeg ejede en kasse juletuborg, jeg kunne dele med mig selv, i anledningens hellige lys)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ligger på langs (henholdsvis på siden og på maven - må jo ikke andet) - en stilling, jeg vidst nok godt kan regne med at skulle indtage de næste 14 dage, hvor jeg skal have stingene ud..
Der er visse ting, der bare ikke er fair.. F.eks. at jeg skulle opereres for en cyste 4 dage efter at have mødt den dejligste pige i verden..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#171 dyg 18 år siden
Og hvem hulen finder på at putte citron i kartoffelmos?! Føj!
Godt jeg skal på teambuilding nu!
#172 Bony 18 år siden
Lidt sjovt eftersom at herskegut var inde på lidt af det samme allerede i juli. :D
http://filmz.dk/forum/item/27302/#8
Bliver da lidt spændende at høre hvad der rent faktisk er sket og om Michael Rasmussen har "snublet ved siden af"! :)
#173 davenport 18 år siden
Skal dog lige have et opkald fra sygedagpenge igennem før jeg kan slappe af. Men hun virker nu meget sød, hende der har sagen, så tror ikke der bliver bøvl der.
Og så er der jo bold i aften, som man kan se frem til. (Ville i den forbindelse ønske, at jeg ejede en kasse juletuborg, jeg kunne dele med mig selv, i anledningens hellige lys)
#174 HonoDelLoce 18 år siden
Der er visse ting, der bare ikke er fair.. F.eks. at jeg skulle opereres for en cyste 4 dage efter at have mødt den dejligste pige i verden..
#175 lagoni 18 år siden
#176 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#177 aknot 18 år siden
#178 filmz-Zitter 18 år siden
#179 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#180 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"