Utroligt der ikke er nogen der har kommenteret MUSEs koncert i Forum endnu.
Det var så absolut min største koncertoplevelse nogensinde. Og det siger ikke så lidt, da jeg alligevel har været til en hel del rundt omkring. Hele dagen idag har jeg fået myrekryb ved tanken om stemingen, lysshowet og lyden. Alt gik op i en højere enhed i går. Publikum var i den bedste stemning og højtgearede til denne kæmpe oplevelse. Hver og én på gulvet, hoppende i takt til musikken. Fantastisk syn. Stående bifald fra tribunerne. Meget overvældende så engagerede alle var.
Der var kærlighed i luften. Loftet dryppede af halverotisk kondens. Hørte flere sige at de havde lyst til at fælde en lille tårer i ren glæde. Og kan sagtens følge dem.
Det var saft'suseme helt fantastisk og meget iorden!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det var en så fed koncert. Det hele var perfekt. Udover der var en nar der stod bagved mig og jeg stod trods alt oppe på balkonen for ikke at bliver mast da jeg er en lille person. Alle der stod på balkonen stod og nød stemningen og musikken og opførte sig pænt udover ham, han væltede rundt og kastede sin øl ud over mig og slog hovedet ned i skulderen på mig. Han var belastende. Men ellers var det et kanon lysshow og alle de kendt sange var med..
Muse koncert 9 stjerner. :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Sidder og skriver på min bog, om hvordan man får arbejde, og skal opføre sig til en jobsamtale. Er oppe på godt 10 sider. Hvis der er nogen der vil læse mit draft, så PM mig, så sender jeg lige teksten. Det kunne være sjovt med noget respons. Ved ikke hvordan jeg får det ud. Måske Undervisningsministeriet er interesseret, men det er jo valgperiode, så alt er brak lige nu. Måske et forlag. En idé er at lave et Powerpointoplæg til bogen, så hvert jobcenter kan få en kopi og undervise i det, ud fra mit materiale. Håber det kan føre til noget. Jeg elsker jo at skrive, som den opmærksomme Filmzer nok ikke tvivler meget på ;)
Ellers har jeg ikke hørt nærmere mht. min manglende løn, men har skrevet til chefen for sygedagpengeafd. som min far er i loge med, så mon ikke han kan tage affære?
Så er der mad ved de grå i aften. Det lød som medister, så jeg skal proppe mig. (Ikke noget nyt, når det er mors sovs!)
Introducerede iøvrigt min kæreste for Amistad igår. Den gik rent hjem. Hvem kan stå for negere der har det skidt?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Koncerten VAR fed! Helt sikkert i min top 3 over rock-koncerter. Og hvor var det fedt da de sluttede showet af med at spille Knights of Cydonia. Den havde jeg ventet på hele aftenen. Der var en rigtig god energi i bandet, og publikum var helt med. Der var desværre ikke særlig godt styr over det i garderoben og selve lyden i Forum var ikke den bedste.... men Muse fyrede den max af!
Jeg stod også på balkonen men jeg husker ikke at jeg skulle have kastet med øl eller have slået hovedet ned i skulderen på nogen... så det var nok ikke mig. :-)
Har lige nydt noget film med Crystalstar1200 og endnu engang vurderet Transformers og sammenlignet ifht. andre titler. Det blev til en revurdering og en nedjustering og kan med god samvittighed sige, at den films lydspor er komplet overvurderet! Men forstår godt, hvis folk er blevet revet med, af surround designet, som er effektivt.
DD+ kommer ikke i nærheden af et lossless lydspor.
Og Dracula er absolut vidunderlig og så horrorlike som overhovedet mulig. Jeg skal forsøge og få min nabo, som er fotograf til at tage billeder, som kan gengive eksempler nogenlunde tilfredsstillende.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
"Dracula" står IMO so en af de bedste oplevelser i år og glæder mig til at se den helt færdig, men holder niveauet er den klat på min top 10 2007 udgivelser.
Efter en weekend, hvor der er blevet gjort hovedrent, sidder jeg bare og nyder et rent hjem. Skal ind og se sicko i aften med de billetter jeg vandt her. Det er sidste dag i dag, så det er vidst på tide. Nu er kæresten jo ikke den store dokumentarfan, så jeg er spændt på om hun vil kede sig.. Det skal nok blive godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 Bony 18 år siden
Det var så absolut min største koncertoplevelse nogensinde. Og det siger ikke så lidt, da jeg alligevel har været til en hel del rundt omkring. Hele dagen idag har jeg fået myrekryb ved tanken om stemingen, lysshowet og lyden. Alt gik op i en højere enhed i går. Publikum var i den bedste stemning og højtgearede til denne kæmpe oplevelse. Hver og én på gulvet, hoppende i takt til musikken. Fantastisk syn. Stående bifald fra tribunerne. Meget overvældende så engagerede alle var.
Der var kærlighed i luften. Loftet dryppede af halverotisk kondens. Hørte flere sige at de havde lyst til at fælde en lille tårer i ren glæde. Og kan sagtens følge dem.
Det var saft'suseme helt fantastisk og meget iorden!
#52 läkerol 18 år siden
Muse koncert 9 stjerner. :D
#53 filmz-Aras 18 år siden
Weekend - og så skal der ses film! Har lige fået "Illusionisten" på dvd, håber den lever op til forventningerne!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#54 davenport 18 år siden
Hvis der er nogen der vil læse mit draft, så PM mig, så sender jeg lige teksten. Det kunne være sjovt med noget respons.
Ved ikke hvordan jeg får det ud.
Måske Undervisningsministeriet er interesseret, men det er jo valgperiode, så alt er brak lige nu.
Måske et forlag.
En idé er at lave et Powerpointoplæg til bogen, så hvert jobcenter kan få en kopi og undervise i det, ud fra mit materiale.
Håber det kan føre til noget. Jeg elsker jo at skrive, som den opmærksomme Filmzer nok ikke tvivler meget på ;)
Ellers har jeg ikke hørt nærmere mht. min manglende løn, men har skrevet til chefen for sygedagpengeafd. som min far er i loge med, så mon ikke han kan tage affære?
Så er der mad ved de grå i aften. Det lød som medister, så jeg skal proppe mig. (Ikke noget nyt, når det er mors sovs!)
Introducerede iøvrigt min kæreste for Amistad igår. Den gik rent hjem. Hvem kan stå for negere der har det skidt?
#55 aknot 18 år siden
Har Fri en time før tid :), så for en gangs skyld kan jeg nå ned og får en vel fortjent fredags øl, inden jeg drager hjemad.
#56 Corgan 18 år siden
#51:
Koncerten VAR fed! Helt sikkert i min top 3 over rock-koncerter. Og hvor var det fedt da de sluttede showet af med at spille Knights of Cydonia. Den havde jeg ventet på hele aftenen.
Der var en rigtig god energi i bandet, og publikum var helt med. Der var desværre ikke særlig godt styr over det i garderoben og selve lyden i Forum var ikke den bedste.... men Muse fyrede den max af!
#52:
Jeg stod også på balkonen men jeg husker ikke at jeg skulle have kastet med øl eller have slået hovedet ned i skulderen på nogen... så det var nok ikke mig. :-)
#57 filmz-Bruce 18 år siden
DD+ kommer ikke i nærheden af et lossless lydspor.
Og Dracula er absolut vidunderlig og så horrorlike som overhovedet mulig. Jeg skal forsøge og få min nabo, som er fotograf til at tage billeder, som kan gengive eksempler nogenlunde tilfredsstillende.
#58 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Kan snart ikke vente længere på 2001 :-/
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 davenport 18 år siden
Skal ind og se sicko i aften med de billetter jeg vandt her. Det er sidste dag i dag, så det er vidst på tide.
Nu er kæresten jo ikke den store dokumentarfan, så jeg er spændt på om hun vil kede sig..
Det skal nok blive godt!
#60 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***