Gravatar

#171 elwood 18 år siden

that's it nu dræber jeg snart Tom Hanks!

Tom Hanks as in vores overvågnings system, med voice alert "Houston we have a problem" argg de satans Netværks folk sidder og piller i systemet konstant, så Tom Hanks begynder at snakke.

Hmm gad vide hvo'en det ville lyde hvis det var Chuck Norris, eller steven Seagal der lagde stemme til i stedet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#172 HonoDelLoce 18 år siden

Hvis det var Steven Seagel ville det nok være noget i retningen af:

"I respect the spiritual world, and thereby your faith.. But sometimes desperate times calls for violent measures.." - og så ville computeren dø på den mest urealistiske måde overhovedet..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#173 DarkLight 18 år siden

#172, hahaha!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#174 elwood 18 år siden

#172 hehe eminent 8-)

Minder mig om jeg lige så det sidste af den der Seagal film hvor Michael Caine er skurken, hold kæft hvor er det en klam slutning hvor Seagal står og ævler om forudrening, og miljøet'ets tilstand, mens man ser en montage af natur billeder i over 2-3 min.

Måske ville Chuck Norris lyde sådan her: "There was a problem with the Server, but I just Roundkicked it, and Now everything is Back to Normal"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#175 HonoDelLoce 18 år siden

Jeg kom nemlig også lige til at slå over på den igår :D Og ja, den slutning var værre end.. Ja, alt :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#176 lagoni 18 år siden

God bedring til alle der er syge :)

Jeg er ved at lave aftensmad og opdagede at der hvor jeg troede der stod kødet skulle stege ½ time, stod der faktisk 1½ time, så det bliver sen mad i dag...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#177 rockysds 18 år siden

Overvejer at bestille dokumentaren "Lost in La Mancha", er den god?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#178 filmz-jonasgr 18 år siden

Har lige været til min første thanksgiving, hvilket var meget hyggeligt.

En masse amerikansk mad (hvilket næsten alt jo nærmest er) og nogle hyggelige mennesker.

Så er på vej i seng nu, forhåbentlig mindre hostende end i går :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#179 aknot 18 år siden

#177 ja køb du bare
Gravatar

#180 Scherlund 18 år siden

Sidder og smiler og har det som et barn juleaften.
Har nemlig lige gået at vide at jeg har fået en lejlighed. Det eneste der lige skal ordnes inden jeg får tilsendt lejekontrakten er at få ejendomsmesteren ud og tjekke at jeg ikke har misvedligeholdt min nuværende lejlighed. Bliver godt nok rart at komme væk fra den her 30kvm ungdomsbolig ude på "landet" til en 77kvm 2-værelses inde i midtbyen.

Skriv ny kommentar: