Troede jeg havde fået influenza efter en hård nat, men er ved at være ovenpå igen. Nok bare Khaders flip flops som nedbryder mit immunforsvar. Har sgu mistet min respekt for ham, med den elendige viden han efterhånden har tilkendegivet om spillereglerne på Christiansborg.
De små nyder XBox Harry Potter i kælderen. Damn det har været en vidunderlig uge med den lille.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Lytter til mine "dejlige" naboer som igen engang spiller bas. Så jeg får nok for tredje dag i træk ikke noget søvn. Dejligt man har en lang dag i morgen, for det er da ved at være det eneste sted man kan få noget søvn.
Tror jeg vil oprette et nyt parti til næste valg "selvtægtspartiet". Og jeg kender da et par stykker herinde, som jeg gerne vil indbyde.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#31 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Bruce 18 år siden
De små nyder XBox Harry Potter i kælderen. Damn det har været en vidunderlig uge med den lille.
#33 filmz-Bruce 18 år siden
#29 Og tillykke til dig :)
#34 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 tiany 18 år siden
#36 elwood 18 år siden
8-)
De sort hvide driller meget, nå men jeg har slået min egen record så jeg er godt tilfreds.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-jonasgr 18 år siden
Tror jeg vil oprette et nyt parti til næste valg "selvtægtspartiet". Og jeg kender da et par stykker herinde, som jeg gerne vil indbyde.
'Cause I'm evil"
#38 aknot 18 år siden
Når men tilbage til spillet
#39 filmz-sanjo 18 år siden
#40 Bony 18 år siden