Jeg sidder og sumper lidt foran computeren og fejrer jeg har weekend...fra skolen altså... Så kan jeg møde på arbejede om små 2 timer i stedet:S Hmmm, man burde nok lave et eller andet fornuftigt i stedet for at hænge her, men så på den anden side, når man nu hænger så GODT her, hvorfor så ikke??
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Jeg er lige kommet op fra vaskekælderen, hvor en anden beboer havde været så flink at efterlade en stor omgang vand på gulvet, så jeg fik lidt tid til at gå med at fjerne det værste, så folk ikke skvatter når de kommer derned.
Normalt plejer folk at være ret hensynsfulde i det her byggeri, men åbenbart ikke i dag.
#14 Den kan fås til £12,99 (+ £2 i forsendelse) hos Bensons World, så jeg har afbestilit min hos DVDpacific, kan godt vente en måneds tid og så spare omkring 50kr.
Har tømmermænd. Men skal snart have burger til aftensmad. Kan slet ikke huske at jeg har skrevet på filmz eller til kæresten i nat. Godt man ikke drikker sådan hver aften.
#11 aknot 18 år siden
#12 filmz-Bruce 18 år siden
#13 mini_jette 18 år siden
Hmmm, man burde nok lave et eller andet fornuftigt i stedet for at hænge her, men så på den anden side, når man nu hænger så GODT her, hvorfor så ikke??
#14 filmz-Bruce 18 år siden
Og det ser ud til, at det ER Ultimate Edition. Kanon!
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Normalt plejer folk at være ret hensynsfulde i det her byggeri, men åbenbart ikke i dag.
#16 aknot 18 år siden
#14 Den kan fås til £12,99 (+ £2 i forsendelse) hos Bensons World, så jeg har afbestilit min hos DVDpacific, kan godt vente en måneds tid og så spare omkring 50kr.
#17 filmz-Kadann 18 år siden
#18 Scherlund 18 år siden
#19 filmz-Bruce 18 år siden
#20 mr gaijin 18 år siden