Jeg er lige blevet færdig med at geninstallere min nye bærbare - det er altid første skridt, når man får en computer med Windows installeret i forvejen, så man lige kan få ryddet op i alt det bras, som producenten har valgt at smide på.
#41 Hvad gav du iøvrigt for den? Jeg er på udkig efter en lille blær'bar til at smække kubunto på, der udelukkende skal bruges til netsurfing og tekstbehandling.
Øv, sidder og surmuler over, at jeg ALDRIG vinder noget i NOGEN konkurrencer på nettet! Jeg deltager i så mange, men det giver bare ikke bonus.. Gider slet ikke bruge tid på det mere.. :(
Har ellers haft en god weekend, og er nok bare lidt gnaven over, at den allerede er forbi..
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Har lige været ude med hunden. Den har haft ét uheld på gulvet i dag (pis), hvilket jeg synes er imponerende af en 11 uger gammel hvalp. Den er sku blevet god til at sige til, og gå til døren når "der er noget galt".
Ellers har vi fået vores bil tilbage i dag. Den kører som en drøm, og det kostede 5500,- Ny motor, bremser, stabilisator og olieskift. Så nu kan man komme i LIDL igen!
Så nu står den på juletuborg og World of Warcraft, til jeg falder i søvn! Cheers!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 filmz-Kadann 18 år siden
#42 dolphinfriendly 18 år siden
#43 filmz-Kadann 18 år siden
Lige under 6000 kr. En ret fair pris, synes jeg.
#44 filmz-Aras 18 år siden
Har ellers haft en god weekend, og er nok bare lidt gnaven over, at den allerede er forbi..
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#45 Bony 18 år siden
Op på hesten igen. I sne og slud skal posten ud - eller bare i skole gå! :)
#46 elwood 18 år siden
Og lige nu har de tema om musikken bag filmene (med Fokus på lovescenes nu her), hvor de forskellige Komponister fortæller om deres bidrag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#47 davenport 18 år siden
Ellers har vi fået vores bil tilbage i dag. Den kører som en drøm, og det kostede 5500,-
Ny motor, bremser, stabilisator og olieskift. Så nu kan man komme i LIDL igen!
Så nu står den på juletuborg og World of Warcraft, til jeg falder i søvn!
Cheers!
#48 cyberzed 18 år siden
#49 dolphinfriendly 18 år siden
#50 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem