Gravatar

#61 filmz-sanjo 18 år siden

Det giver dig bare mere tid på at spille WoW. Always look on the.... :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#62 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 58 Jeg havde en kollega, som blev meget sur over min holdning til denne serie ... så lige frem og tage snakken med fruen i huset er modigt ... men der er allerede planlagt en masse nye afsnit så du skal nok droppe alt andet på det tidspunkt med mindre du kan få hende til at se ugens afsnit i en køre om søndagen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#63 mini_jette 18 år siden

Well, nu er det jo ikke altid handlingen der betyder noget...Som 2900 Happiness er et glimrende eksempel på:D

Jeg vil skyde på det for hende bare handlede om at sumpe lidt foran tv'et! Så svaret er: det er ikke helt unormalt for kvinder at sætte sig ned foran skærmen, og se noget der ikke nødvendigvis har nogen sammenhæng...Jeg gør det også gerne! Faktum er at man slapper bare bedre af når det er tv helt uden, ehm, strings attached:D
For helt ærligt, debatprogrammer har sgu da intet med afslapning at gøre!!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#64 cyberzed 18 år siden

Så er det dagen hvor der skal kæmpes de helt store slag...blyanten er varm og positionen for krydset er bestemt :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#65 gi-jones 18 år siden

#63: come on. Afslapning er noget man foretager sig i sin seng. TV har ikke noget med afslapning at gøre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#66 mini_jette 18 år siden

wrong....afslapning har alt med tv at gøre:D Kender du ikke det når man sidder og ser et eller andet i tv og falder i søvn på sofaen - total afslapning!! Desuden er der jo en grund til at nogen kalder det tossekassen...man behøver absolut ingen hjerneaktivitet for at følge med i hvad der foregår der:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#67 davenport 18 år siden

Konklusion på aftenen:
Efter en del seriepsykopati, vandt jeg skærmen tilbage, og hævnen lå i, at vi skulle se det fodboldshow TV2 sendte :D
Kæft hun pyldrede og kedede sig, men sådan er det!
Hun kunne ikke engang grine af Elkjær.

I aften er tvet mit. Der skal ses valg til jeg brækker mig.
Men det kan vi måske se sammen, da vi faktisk lige var begyndt ved sidste valg, og lå sammen på gulvet og så det på storskærm.
En hvis nostlagi, på en underlig måde.
(Hun skal så på glaskunstkursus det meste af aftenen, hvilket ikke gør mig noget ;D)

Ellers er huset fuld af piger, da der er venindemorgenmad, komplet med en baby og romkugler. (Jeg har trukket mig tilbage til computeren, så jeg ikke forstyrer hønsegården!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#68 gi-jones 18 år siden

#66: Nej. Jeg sover aldrig foran fjernsynet. Jeg sætter mig også kun foran fjernsynet hvis der er noget jeg rent faktisk har tænkt mig at se. Sætter mig aldrig bare ned og glor på noget tilfældigt. Som regel ser jeg kun DVD.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#69 davenport 18 år siden

Er der nogen der kan huske hvordan man får den liste af filmz brugere frem? Jeg kan ikke finde den, og ved der er en søgeoversigt et sted, hvor vi alle står.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#70 rockysds 18 år siden

#69 Du kan gå ind i "Indbakke", derefter "ny besked", så kulle alle brugernavne gerne dukke op...
Det er i hvert fald en måde...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: