Har lige været oppe og stemme og derefter et smut på tanken efter et sæt gule Kings..
Her stødte jeg ind i noget, jeg ikke lige havde set før.. Cocio Orange..? Det blev jeg selvfølgelig nødt til at prøve, og jeg er faktisk positivt overrasket over :) Især med henblik på hvor kvalmende ulækker deres Cocio Vanilla var..
Let the word be spread, near and far, to orange chocolate enthusiasts around the world :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#71 - Mmm.. Cocio er godt! Men cocio orange, lyder lidt ulækkert.. Må prøve at smage det.. Hvad er der for øvrigt i vejen med den originale - der behøves da ikke fornyelse af den gode chokolademælk! :)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Lige kommet hjem efter at ryddet det sidste op i min mors lejlighed og gjort rent og klart til aflevering - Puuuha nu trænger jeg til ferie, det har godt nok været 3 hårde måneder, som jeg håber ingen af jer skal igennem foreløbigt :-/
Læser Filmz m.m. på jobbet. I sig selv ikke noget nyt i det, men min hjemme pc'er stod sku af i går aftes midt i et spil BF2!! Må lige ha' en nørd til at kigge på den. Hvis den er stået helt af er jeg sku' bange for at Davenport har smittet vores husstand med sit normale monopol på uheld!!! Vi venter på en mekanikerregning på bilen på minimum 10 kilo, vaskemaskinen stod af i weekenden, der kommer en elektriker senere i dag, det bliver nok heller ikke gratis og så pc'en i går aftes!!! Godt at december er sådan en billig måned!!!
Alt godt og gode tanker til CrystalStar og Wiseguy! Livet kan være hårdt, det ved jeg om nogen, så jeg håber i klarer skærene; og det gør man i sidste ende. Det kan bare være svært at se, når man står i situationen. CrystalStar: tænk på din dejlige kone og dine dejlige børn, og find glæde i dem. (Og din DVDsamling ;)) - Og egentlig det samme til dig Wiseguy. Jeg finder glæde i min dejlige kæreste, der komplimenterer mig, selvom bæltet nogle gange strammes. Det er vigtigt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#79 tak for opmuntringen. Jeg er nu ved helt godt mod. Jeg har indstillet mig på, at jeg lige skal ha' ringet til banken, når alle regninger er i hus. Vi har ikke alverden gæld, så det bliver ikke noget problem at hente pengene ud af den kære rådgiver. Situationen er vel på godt jysk blot lidt træls!! Det havde været lidt sjovere at låne 15-20 kilo til en ordenlig ferie frem for at smide dem i en åndssvag Vectra og en vaskemaskinen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#71 HonoDelLoce 18 år siden
Her stødte jeg ind i noget, jeg ikke lige havde set før.. Cocio Orange..? Det blev jeg selvfølgelig nødt til at prøve, og jeg er faktisk positivt overrasket over :) Især med henblik på hvor kvalmende ulækker deres Cocio Vanilla var..
Let the word be spread, near and far, to orange chocolate enthusiasts around the world :)
#72 dyg 18 år siden
#73 HonoDelLoce 18 år siden
Men nu er jeg normalt heller ikke til Cocio - nok derfor jeg ikke lige har lagt mærke til det ;)
#74 filmz-Aras 18 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#75 HonoDelLoce 18 år siden
Den smager nu faktisk ganske okay..
Det er selvfølgelig et must at man kan lide orange chocolate :)
#76 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#77 rockysds 18 år siden
Først Norman Mailer, så det her... Sørgeligt.
R.I.P.
#78 wiseguy 18 år siden
Hvis den er stået helt af er jeg sku' bange for at Davenport har smittet vores husstand med sit normale monopol på uheld!!! Vi venter på en mekanikerregning på bilen på minimum 10 kilo, vaskemaskinen stod af i weekenden, der kommer en elektriker senere i dag, det bliver nok heller ikke gratis og så pc'en i går aftes!!! Godt at december er sådan en billig måned!!!
Trøster mig med, at regeringen blev siddende og at en kollega har sendt mig et link til Maxim med nogle yderst morgenvenlige fotos af den gode gamle Buffy
http://www.maximonline.com/Sarahmichellegellar/gir...
#79 davenport 18 år siden
Livet kan være hårdt, det ved jeg om nogen, så jeg håber i klarer skærene; og det gør man i sidste ende.
Det kan bare være svært at se, når man står i situationen.
CrystalStar: tænk på din dejlige kone og dine dejlige børn, og find glæde i dem. (Og din DVDsamling ;)) - Og egentlig det samme til dig Wiseguy.
Jeg finder glæde i min dejlige kæreste, der komplimenterer mig, selvom bæltet nogle gange strammes. Det er vigtigt.
#80 wiseguy 18 år siden
Jeg har indstillet mig på, at jeg lige skal ha' ringet til banken, når alle regninger er i hus. Vi har ikke alverden gæld, så det bliver ikke noget problem at hente pengene ud af den kære rådgiver.
Situationen er vel på godt jysk blot lidt træls!! Det havde været lidt sjovere at låne 15-20 kilo til en ordenlig ferie frem for at smide dem i en åndssvag Vectra og en vaskemaskinen.