Min dag i dag skal nok bruges på madlavning. Har vild lyst til at kokkerere, og jeg har hvide champinon, hvidkål, hel selleri, peberfrugter, løg, bønner, ærter, svine og oksekød osv. Rigtigt efterårsagtigt. Så nu skal jeg sammensætte noget ud fra det, hvilket ikke er så svært. Tror det ryger i den sorte gryde, så man kan gå og æde af det hele dagen :D Jeg kunne også lave frikadeller... Alle de beslutninger, der er...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og er lidt imponeret over Dell Det viste sig, at der var garanti på min pc, så jeg ringede til Dell's servicecenter. Her snakkede jeg med en kompetent fyr, som fik mig guidet igennem noget fejl diagnosterings halløj. Den fejlkode som jeg oprindeligt fik, gik åbenbart på noget memory halløj, så han mente i første omgang at det var mine RAM den var galt med. Jeg skulle så køre nogle tests og ringe tilbage til ham. Da jeg ringede tilbage, fik jeg en rigtig smart ass københavner snude i røret, som ret hurtig foreslog mig, at jeg skulle formatere min computer??? Jeg bad ham om at få den anden gut til at ringe mig op. Da han ringede snakkede vi frem og tilbage og jeg ledte ham hen på en kollegas forslag om at det ku' være grafikkortet, der var stået af, ud fra hvad jeg fortalte!! Så kørte vi en test på det og i samme sekund jeg startede testen, fik han en fejlkode, han ku' bruge til at rekvirere et nyt grafikkort til mig!!! Det her skete kl 13:45 igår og iflg. min garanti skulle det så laves inden for 5 dage. Kl. 8 her til morgen ringede en teknikker fra Dell, han kommer og skifter kortet ved middagstid!!! det er sku da i orden!!! Til gengæld var jeg ikke imponeret over den idiot, som mente at jeg skulle formatere skidtet!!! ikke mindst fordi den idiot som står for at tage bakup på min pc ikke har gjort det siden før sommerferien ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Keeeeeder mig. Kan ikke se ordentligt, mit øje gør ondt og løber i vand, jeg har ondt i ryggen og jeg kan ikke gå ud eller sidde ved pc/tv i længere tid af gangen. Gab. Men får da hørt en masse SModcasts, ikke dårligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder og leger med næste års sommerferieplaner: En 14-16 dages køretur rundt i USA. Har fundet en rute på nettet, som slet ikke lyder dumt. Det bliver en halvdyr tur, men det skal bare prøves.
Er der nogen der har erfaring med leje af biler i USA? Vi skal nok bruge en 5-7 personers vogn, hvad er biligst og bedst?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Ser ud til at være en fed tur. Angående billeje så skal jeg lige høre de gamle om, hvem vi lejede ved første gang jeg var med. Der fik vi nemlig en bil med indbygget "tågehorn". Det vil sige at hver gang vi kørte over en vis hastighed (mener det var 70 miles) så hylede det lorte horn så meget at det ikke var til at være i bilen. Som sådan er den slags jo ok da det var over hastighedsgrænsen. Men hvad man havde glemt var at man jo sagtens kan komme til at køre i mod vinden. Så nogen gange startede skramlet ved 50-60 miles... Bestemt ikke sjovt.
Men jeg skriver lige hvis de gamle kan huske hvor det var vi fik bilen fra.
#81 davenport 18 år siden
Min dag i dag skal nok bruges på madlavning. Har vild lyst til at kokkerere, og jeg har hvide champinon, hvidkål, hel selleri, peberfrugter, løg, bønner, ærter, svine og oksekød osv.
Rigtigt efterårsagtigt.
Så nu skal jeg sammensætte noget ud fra det, hvilket ikke er så svært.
Tror det ryger i den sorte gryde, så man kan gå og æde af det hele dagen :D
Jeg kunne også lave frikadeller...
Alle de beslutninger, der er...
#82 HonoDelLoce 18 år siden
Jeg skal bede dig aldrig mere at tale grimt om Vectra!
Med mindre vi snakker om Vectra A, for det var VIRKELIG en grim bil :D
#83 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#84 wiseguy 18 år siden
Det viste sig, at der var garanti på min pc, så jeg ringede til Dell's servicecenter. Her snakkede jeg med en kompetent fyr, som fik mig guidet igennem noget fejl diagnosterings halløj. Den fejlkode som jeg oprindeligt fik, gik åbenbart på noget memory halløj, så han mente i første omgang at det var mine RAM den var galt med. Jeg skulle så køre nogle tests og ringe tilbage til ham.
Da jeg ringede tilbage, fik jeg en rigtig smart ass københavner snude i røret, som ret hurtig foreslog mig, at jeg skulle formatere min computer??? Jeg bad ham om at få den anden gut til at ringe mig op. Da han ringede snakkede vi frem og tilbage og jeg ledte ham hen på en kollegas forslag om at det ku' være grafikkortet, der var stået af, ud fra hvad jeg fortalte!! Så kørte vi en test på det og i samme sekund jeg startede testen, fik han en fejlkode, han ku' bruge til at rekvirere et nyt grafikkort til mig!!! Det her skete kl 13:45 igår og iflg. min garanti skulle det så laves inden for 5 dage. Kl. 8 her til morgen ringede en teknikker fra Dell, han kommer og skifter kortet ved middagstid!!! det er sku da i orden!!!
Til gengæld var jeg ikke imponeret over den idiot, som mente at jeg skulle formatere skidtet!!! ikke mindst fordi den idiot som står for at tage bakup på min pc ikke har gjort det siden før sommerferien ;o)
#85 wiseguy 18 år siden
#86 davenport 18 år siden
#87 lagoni 18 år siden
#88 dyg 18 år siden
Er der nogen der har erfaring med leje af biler i USA? Vi skal nok bruge en 5-7 personers vogn, hvad er biligst og bedst?
#89 Scherlund 18 år siden
Men jeg skriver lige hvis de gamle kan huske hvor det var vi fik bilen fra.
#90 filmz-Kadann 18 år siden
Hvilken Dell har du? Altså hvilken model? :)