Gravatar

#141 Benway 18 år siden

#140 Efter netop at have set "Rescue Dawn", så vil jeg også mene at en nominering til Christian Bale havde været passende. Ellers er det fedt at se, at en lidt udsædvanlig film som Eastern Promises har fået noget af den anerkendelse den fortjener.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#142 filmz-Bruce 18 år siden

#141 Ja han kunne ganske givet komme i betragtning! Hvad med filmene The Man from Earth og The Air that I breathe? De har fået vilde ratings på IMDB.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#143 Benway 18 år siden

#142 De ser i hvert fald interessante ud. Jeg har hørt at The Man from Earth skulle være rigtigt god, men jeg har ikke selv set den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#144 mr gaijin 18 år siden

#140 Enig mht. Breach og Zodiac. Det kan være, at en af dem alligevel sniger sig ind i oscar-nomineringerne. Men det kræver, at de gør opmærksomme på sig selv. Folk i Hollywood har brug for store billboards med ordene For Your Consideration for at huske, hvad de har set i løbet af året. Men en hukommelse som en si er vel, hvad man kan forvente, når alle deres unge kvinder dyrker spritkørsel som den ny dille, og mændene spiser burgers fra gulvet.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#145 Bates 18 år siden

Neil Young kommer til Danmark!!!!!!!

Bare ærgeligt at billetterne koster 1000kr..ouch!
Gravatar

#146 filmz-Aras 18 år siden

Efter at have været i biffen (Imperial) i dag, undrede det mig meget, at der var så få som befandt sig i salen. Godt nok er det en hverdag, men det er jo juletid, og så må biffen da være noget der trækker? Hmm.. Folk må have meget travlt..!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#147 elwood 18 år siden

Sidder lige og ser ynglings action scene, eller hvertfald en af dem.

Nightcrawler Vs. The White House Security

Hehe de bliver satme rykket rundt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#148 elwood 18 år siden

Pyha, it's back jeg var satme lige ved at tro jorden sku til at gå under!

8-)
Gravatar

#149 elwood 18 år siden

Hvem var det så der snublede over Kablerne 8-)

Hehe jeg har filmz hel for mig selv, fordi folk tror det sikkert stadig er nede, hmm hvad skal jeg finde på tænke... tænke...

Føler mig lidt som Will Smith i I Am Legend, hmm så vil det nok også betyde jeg ikke er alene piss!
Gravatar

#150 Bony 18 år siden

Jeg har lige fået juleferie. Hell yeah! :P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: