Sidder og overvejer om jeg skal gå efter at falde i søvn på sofaen til noget flimmer-kasse ..
Eller ligge mig ind i sengen ..
Basic layout is: - Hvis jeg sover på sofaen, er jeg sikker på at jeg bliver oppe, når først vækkeuret ringer.. Og så sover jeg ikke en hel søndag væk, hvor jeg gerne vil have ordnet en masse ting.. - Hvis jeg sover i sengen står jeg helt sikkert ikke op, når vækkeuret ringer.. I'm just too weak.. *sob* - Hvis jeg sover på sofaen, er der en risiko for at jeg vågner og er radbrækket og brokker mig i flere timer over at det er noget lort at sove på sofaen.. - Hvis jeg sover i sengen, er der en risiko for at jeg sover til langt ud på eftermiddagen (oh yes, jeg er pænt træt) og brokker mig i flere timer over hvor stor en svækling jeg er, og hvor dårlig jeg er til at komme op efter jeg ikke har været på arbejde siden starten af november..
Oh, the pressure..
EDIT : Lige nu ligner det i øvrigt sofaen, for så har jeg også en undskyldning for liiiiiiiige at spille lidt COD4 på PS3'en når jeg vågner :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#154 Ja, op med humøret og nyd det! Herhjemme regner det :(
Er lige blevet færdig med Eastern Promises på HD og er positivt overrasket over filmen. Man må sige, der udover de to-tre barske scener, ikke er mange deciderede klassiske Cronenberg fingeraftryk. Efter succesen med History of Violence har han vist lagt stilen lidt om. Og jeg kunne godt lide den, især dens til tider langsomme stil, som tilgengæld giver bonus på karakterskildringerne. Armin Mueller-Stahl var helt klart storspillende.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#151 Corgan 17 år siden
Ahh... efter noget heftig ildkamp er jeg endelig sneget mig op på level 40 i Call of Duty 4. Nu kan jeg sove trygt i nat. :-)
#152 Bony 17 år siden
Hvad er jeres PSN nicks? :)
#153 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#154 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#155 aknot 17 år siden
#156 HonoDelLoce 17 år siden
Eller ligge mig ind i sengen ..
Basic layout is:
- Hvis jeg sover på sofaen, er jeg sikker på at jeg bliver oppe, når først vækkeuret ringer.. Og så sover jeg ikke en hel søndag væk, hvor jeg gerne vil have ordnet en masse ting..
- Hvis jeg sover i sengen står jeg helt sikkert ikke op, når vækkeuret ringer.. I'm just too weak.. *sob*
- Hvis jeg sover på sofaen, er der en risiko for at jeg vågner og er radbrækket og brokker mig i flere timer over at det er noget lort at sove på sofaen..
- Hvis jeg sover i sengen, er der en risiko for at jeg sover til langt ud på eftermiddagen (oh yes, jeg er pænt træt) og brokker mig i flere timer over hvor stor en svækling jeg er, og hvor dårlig jeg er til at komme op efter jeg ikke har været på arbejde siden starten af november..
Oh, the pressure..
EDIT : Lige nu ligner det i øvrigt sofaen, for så har jeg også en undskyldning for liiiiiiiige at spille lidt COD4 på PS3'en når jeg vågner :D
#157 filmz-Bruce 17 år siden
Er lige blevet færdig med Eastern Promises på HD og er positivt overrasket over filmen. Man må sige, der udover de to-tre barske scener, ikke er mange deciderede klassiske Cronenberg fingeraftryk. Efter succesen med History of Violence har han vist lagt stilen lidt om. Og jeg kunne godt lide den, især dens til tider langsomme stil, som tilgengæld giver bonus på karakterskildringerne. Armin Mueller-Stahl var helt klart storspillende.
#158 filmz-Bruce 17 år siden
[url=
[url=
[url= Invaders[/url]
[url=
#159 Corgan 17 år siden
#152:
Mit PSN nick er "Corgan"... men jeg ejer ikke en PS3. Jeg spiller CoD4 på min Xbox360. Her er mit nick "Corgan dk".
#160 Bony 17 år siden