ok, ved mig står det i sådan en grå ramme, med et lille grønt telefonrør og et dansk flag. Jeg ved ikke hvordan man tager et screen shot, ellers kunne jeg vise dig det.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
AHA! Så fik vi dén opklaret! (Jeg er afsløret som skypebruger - har det kun fordi min søster havde hugget min telefon, og jeg skulle have fat i de gamle)
Pis, mand! Min sidste insulinsprøjte er lige gået i stykker. Så skrev jeg til novo nordisk og brokkede mig over produktet og her er svaret:
Tak for din henvendelse. Novo Nordisk skal beklage det besvær du oplever med vores NovoRapid FlexPen. Det er bestemt vores hensigt, at man skal kunne stole på sine penne.
Det problemer du beskriver, kan opstå, når man opbevarer sin pen med nål på mellem injektionerne. Novo Nordisk tilråder, at man altid fjerner nålen straks efter injektion. Hvis nålen sidder på mellem injektionerne, kan temperatursvingninger forårsage, at insulinet siver ud gennem nålens spids. Insulin er en væske, som udvider og trækker sig sammen alt efter hvilke temperaturer insulinet udsættes for. Det betyder, at når insulinet udvider sig, presses det ud gennem nålens spids og samtidig forskubbes gummistemplet fra den hvide stempelstang, og der opstår et mellemrum. Når så væsken (insulinet) trækker sig sammen igen, medfører det ikke, at gummistemplet og stempelstangen automatisk falder tilbage til deres normale positioner - nej disse forbliver i de forkerte positioner. Ved gentagelser forøges mellemrummet, og derved gives plads til, at den hvide skive glider ud af position. Den hvide skive er nemlig ikke påsvejset stempelstangen, men bliver holdt på plads ved et konstant tryk.
Vi vil dog også nævne, at når man oplever problemer med sine insulinpenne, er det Novo Nordisk procedure at erstatte pennene, og derfor tilråder vi vores brugere at aflevere pennene på apoteket, som så til gengæld kan udlevere en gratis erstatningspakke. I dit tilfælde vil det sige, at de penne, som du har problemer med, kan du aflevere på apoteket, og bede apoteket om at sende dem ind til os som en reklamation. Apoteket kan udlevere en erstatningspakke med 5 penne til dig, som vi naturligvis vil godtgøre apoteket.
Det hjælper som en skrædder i helvede, når jeg ikke har flere...
Sidder og surfer efter, at måtte have taget hjem fra et arrangement, som blev aflyst på grund af regnen - just another evening at filmz.dk "... where everybody is glad you came ..." :)
#101 elwood 17 år siden
Congrats, you have deserve it, krydser også fingre for dit UPS job.
You have gone from Anders And til Fætter Højben.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 davenport 17 år siden
#103 filmz-Kadann 17 år siden
Grafik? Does not compute..?
#104 davenport 17 år siden
Jeg ved ikke hvordan man tager et screen shot, ellers kunne jeg vise dig det.
#105 DarkLight 17 år siden
#106 davenport 17 år siden
#107 DarkLight 17 år siden
Bruger det også selv som hygge-snak med kammerater.
#108 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#109 davenport 17 år siden
Tak for din henvendelse. Novo Nordisk skal beklage det besvær du oplever med vores NovoRapid FlexPen. Det er bestemt vores hensigt, at man skal kunne stole på sine penne.
Det problemer du beskriver, kan opstå, når man opbevarer sin pen med nål på mellem injektionerne.
Novo Nordisk tilråder, at man altid fjerner nålen straks efter injektion. Hvis nålen sidder på mellem injektionerne, kan temperatursvingninger forårsage, at insulinet siver ud gennem nålens spids. Insulin er en væske, som udvider og trækker sig sammen alt efter hvilke temperaturer insulinet udsættes for. Det betyder, at når insulinet udvider sig, presses det ud gennem nålens spids og samtidig forskubbes gummistemplet fra den hvide stempelstang, og der opstår et mellemrum. Når så væsken (insulinet) trækker sig sammen igen, medfører det ikke, at gummistemplet og stempelstangen automatisk falder tilbage til deres normale positioner - nej disse forbliver i de forkerte positioner. Ved gentagelser forøges mellemrummet, og derved gives plads til, at den hvide skive glider ud af position. Den hvide skive er nemlig ikke påsvejset stempelstangen, men bliver holdt på plads ved et konstant tryk.
Vi vil dog også nævne, at når man oplever problemer med sine insulinpenne, er det Novo Nordisk procedure at erstatte pennene, og derfor tilråder vi vores brugere at aflevere pennene på apoteket, som så til gengæld kan udlevere en gratis erstatningspakke. I dit tilfælde vil det sige, at de penne, som du har problemer med, kan du aflevere på apoteket, og bede apoteket om at sende dem ind til os som en reklamation. Apoteket kan udlevere en erstatningspakke med 5 penne til dig, som vi naturligvis vil godtgøre apoteket.
Det hjælper som en skrædder i helvede, når jeg ikke har flere...
#110 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
# 109 Du er da også en heldig mand for tiden ;)
Sidder og surfer efter, at måtte have taget hjem fra et arrangement, som blev aflyst på grund af regnen - just another evening at filmz.dk "... where everybody is glad you came ..." :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***